سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

آخرین خبر وضعیت شهردار ناحیه‌ای که متهم به خودزنی شده است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آخرین خبر وضعیت شهردار ناحیه‌ای که متهم به خودزنی شده است

سیدمهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: پرونده مربوط به شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران که متهم به خودزنی شده است، همچنان در مراجع قضایی بوده و مسئولان قضایی در حال بررسی آن هستند. وی تصریح کرد: در حال حاضر نتیجه بررسی‌های مراجع قضایی اعلام نشده است و آن‌ها اعلام می‌کنند که در نهایت رأی نهایی چیست. به گفته شهردار منطقه 19 شهر تهران،...

سیدمهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: پرونده مربوط به شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران که متهم به خودزنی شده است، همچنان در مراجع قضایی بوده و مسئولان قضایی در حال بررسی آن هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نتیجه بررسی‌های مراجع قضایی اعلام نشده است و آن‌ها اعلام می‌کنند که در نهایت رأی نهایی چیست.

به گفته شهردار منطقه 19 شهر تهران، سید محمدجواد هاشمی شهردار سابق منطقه 19 شهر تهران از سمت خود برکنار شده است اما همچنان کارمند رسمی شهرداری تهران است.

گفتنی است سید محمدجواد هاشمی شهردار سابق ناحیه 3 منطقه 19 شهر تهران اواسط اردیبهشت ماه سال جاری و در حین بازدید از ساختمانی که بیش از دریافت جواز به صورت غیر قانونی به ساخت و ساز اقدام کرده بود، مجروح شده بود.

با گذشت مدت کوتاهی انتشار نامه‌ای از پزشکی قانونی با متن «قویا موضوع غیرمنازعه بودن شهردار مجروح» مطرح شد و البته شهردار مذکور سید محمدجواد هاشمی نیز با انتشار این نامه و قوت گرفتن شایعه «خودزنی» از کار برکنار شد.