جمعه 10 فروردین 1403

آخرین وضعیت افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی / منتظر ابلاغ سند ملی ازدواج دانشگاهیان هستیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی / منتظر ابلاغ سند ملی ازدواج دانشگاهیان هستیم

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین اقدامات نهاد رهبری برای پیگیری افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی گفت: متاسفانه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد سند ملی ازدواج دانشگاهیان هنوز ابلاغ نشده است. وی افزود: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها منتظر ابلاغ سند ازدواج دانشگاهیان هستیم که بحث خوابگاه‌های متاهلی، مقدمه...

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین اقدامات نهاد رهبری برای پیگیری افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی گفت: متاسفانه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد سند ملی ازدواج دانشگاهیان هنوز ابلاغ نشده است.

وی افزود: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها منتظر ابلاغ سند ازدواج دانشگاهیان هستیم که بحث خوابگاه‌های متاهلی، مقدمه سازی، اصلاح مقررات و حمایت‌های مالی و موضوع اشتغال دید ه شده است که تا زمانی که این سند ابلاغ نشود نهاد رهبری نمی‌تواند در زمینه افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی پیگیری خاصی را داشته باشد. رستمی خاطرنشان کرد: بر اساس سند ملی ازدواج دانشگاهیان که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده و به تصویب رسیده، اجرای این سند را به نهاد رهبری واگذار کرده است که در این سند موضوع ساخت خوابگاه‌های متاهلی نیز دیده شده که نهاد باید پیگیری‌های لازم را برای افزایش ظرفیت این خوابگاه‌ها داشته باشد.