شنبه 7 مهر 1403

آذری: در فولاد، کرونایی نداریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آذری: در فولاد، کرونایی نداریم

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، گفت: خوشبختانه تست اعضای تیم ما منفی شد و در تیم فولاد کرونایی نداریم.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایرنا در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار داشت: همه چیز عالی است و شب گذشته اولین تمرین خود را در ورزشگاه اختصاصی‌مان انجام دادیم و قرار است که ساعت 19:30 عصر امروز (چهارشنبه) با استقلال خوزستان بازی دوستانه هم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم فولاد کسی مشکل کرونا دارد؟ گفت: نفراتی که تست کرونای آنها مثبت بود، در ادامه تست‌هایشان منفی شد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اینکه اعلام کرده بود ممکن است به خاطر بدهی به چند بازیکن خارجی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود، عنوان کرد: کارها در حال انجام شدن است و می‌خواهیم طلب بازیکنان خارجی را بدهیم. از آنها شماره حساب خواستیم تا پول را واریز کنیم.

آذری درباره اختلافات ادامه‌دار در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری لیگ فصل جاری، تاکید کرد: دیگر خسته شده‌ایم از بس در این مورد صحبت کردیم. تصمیم گرفتیم که تمرین کنیم و تابع تصمیمات ستاد عالی مبارزه با کرونا باشیم. اگر آنها گفتند بازی کنیم این کار را انجام می دهد و اگر اعلام شد بازی نکنیم، به زمین نمی رویم. مثل پیمانکاری هستیم که کارفرمای‌مان سازمان لیگ است. البته با صحبت‌هایی که شنیده‌ام، ظاهرا بین دوستان هماهنگی وجود ندارد.

وی درباره اینکه برخی باشگاه ها تهدید کردند در شرایط فعلی بازی نمی کنند و حتی از لیگ کنار می کشند، گفت: روز 6 اسفند که اعلام کردم وضعیت قرمز است و باید لیگ تعطیل شود، این صحبت‌ها را انجام می‌دادند. آن موقع حرف هایم به دوستان برخورده بود. معتقدم که الان برای اینطور تصمیمات و صحبت ها دیر شده است.

*س_برچسب‌ها_س*