جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با انواع کابینت مدرن در نوین کابین

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
آشنایی با انواع کابینت مدرن در نوین کابین

امروزه کسی نمی‌تواند منکر نقش مهم کابینت در دکوراسیون داخلی منزل باشد. از این رو این مهم باعث شده تا مدل ها، رنگ ها، طرح های کابینت آشپزخانه که متریال اکثر آنها ام دی اف است. هر ساله به روز شوند و رنگ ها و مدل های جدیدی به بازار عرضه می گردد. ما قصد داریم در این مقاله انواع کابینت آشپزخانه مدرن را به شما معرفی کنیم. کابینت مدرن شامل کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته) و کابینت نیمن، کابینت اتریش و کابینت ملامینه می‌باشد. هر کدام از این مصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند. اما همگی زیر مجموعه کابینت آشپزخانه مدرن هستند. همچنین امکان استفاده از دو رنگ در این سبک وجود دارد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. و انواع کابینت آشپزخانه مدرن را به شما معرفی می کنیم. از شما دعوت می کنم تا انتها با ما همراه باشید.

*س_کابینت های گلاس_س*

کابینت های گلاس محبوب ترین و شناخته شده ترین مدل کابینت مدرن است که طی سالیان طولانی متقاضیان زیادی دارد. ورق هایگلاس تشکیل شده از روکش پلکسی گلاس است. کابینت های گلاس شامل ده ها رنگ براق، مات، ساده و طرح دار است. ورق این مدل کابینت توسط برندهای ایرانی، ترک و آلمانی تولید می‌شود. رنگ های گلاس سفید محبوب ترین رنگ سمپل هایگلاس است لیکن باعث می‌شود انعکاس نور به درستی در محیط اجرا شود. البته جا دارد اشاره کنیم رنگ سفید هایگلاس در کابینت های دو رنگ هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل کابینت آشپزخانه بسته به برند و کیفیت آن متغیر است.

*س_کابینت فرامید (روکش برجسته)_س*

کابینت فرامید یک محصول کاملا ایرانی است البته جنس روکش این محصول کره ای است اما در ایران پرس می شود. سمپل فرامید دارای روکش برجسته است، این برجستگی ها به این جهت به وجود آمده تا مشابه کابینت طرح چوب باشد اما با هزینه ای کمتر البته با این تفاوت که کابینت فرامید مثل کابینت طرح چوب ابزار خورده نمی‌شود. کابینت فرامید یکی از محبوب ترین سمپل ها برای ترکیب رنگ کابینت دو رنگ است. برند فرامید تولید کننده صدها رنگ و طرح متنوع هستند و محصولات این شرکت از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

*س_کابینت ملامینه_س*

کابینت ملامینه ارزان قیمت ترین مدل کابینت آشپزخانه مدرن است. ورق ملامینه از ام دی اف تشکیل شده، این نوع کابینت مقاومت خوبی دارد و از نظر قیمت بسیار ارزان است. خانواده ملامینه توسط چند برند ایرانی تولید می شودو دارای دهها رنگ ساده و طرح دار است. امکان استفاده از دو رنگ در این نوع کابینت وجود دارد. رنگ های ملامینه براق نیستند و روکش این نوع کابینت فاقد هرگونه برجستگی می باشد. به طور معمول در این نوع کابینت از تاج و زیر چراغ استفاده نمی شود لیکن استفاده از تاج و زیر چراغ در این سبک منسوخ شده زیرا جلوه مدرن این مدل دکوراسیون را از بین می برد.

*س_کابینت مدرن دو رنگ_س*

کابینت مدرن دو رنگ، جذاب ترین مدل در سبک کابینت های مدرن است. در این سبک دکوراسیون شما این امکان را دارید که از دو رنگ برای کابینت آشپزخانه استفاده کنید. معمولا در این مدل کابینت از دو رنگ متضاد استفاده می‌شود. اگر شما قصد خرید کابینت دو رنگ دارید پیشنهاد می کنم رنگ اول یا زمینه روشن تری انتخاب کنید و رنگ دوم هرچه تضاد بیشتری داشته باشد چشم نوازتر خواهد بود. اگر بخواهیم به محبوب ترین ترکیب رنگ بندی کابینت های گلاس در طی سالیان پیش نگاهی داشته باشیم بدون شک رنگ سفید هایگلاس به عنوان رنگ زمینه پرفروش ترین رنگ بوده و از بهترین رنگ های دوم برای ترکیب با رنگ سفید می توان به رنگ مشکی هایگلاس، رنگ طوسی هایگلاس یا به سمپل رنگ های فرامید اشاره داشت.

*س_نکاتی درباره کابینت آشپزخانه مدرن_س*

کابینت مدرن امروزه محبوب ترین سبک دکوراسیون آشپزخانه است لیکن قیمت به صرفه تری نسبت به سبک کلاسیک یا نئو کلاسیک دارد. کابینت های مدرن امروزه برخلاف گذشته فاقد تاج و زیر چراغ هستند. در گذشته نه چندان دور در این سبک از دستگیره های استیل استفاده می‌شد اما امروزه برای مدرن تر شدن این سبک از دستگیره های مخفی و درب های مگنتی در این کار استفاده می‌شود تا هیج دستگیره ای در کابینت شما دیده نشود. جنس صفحه این سبک کابینت معمولا صفحه اچ پی ال سه یا پنج سانتی است این صفحات تا حدی ضد خش و ضد رطوبت هستند و از مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند.

سخن آخر

امیدوارم از مطالبی که ارائه شد به خوبی بهره برده باشید و توانسته باشیم با انواع کابینت آشپزخانه مدرن به شما در انتخاب کابینت آشپزخانه همراهی رسانده باشیم. همچنین از شما عزیزان دعوت می کنیم تا از نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه شرکت نوین کابین دیدن فرمایید. و از مشاوره با کارشناسان زبده ما بهره‌مند شوید. شرکت نوین کابین مزایایی همچون طراحی رایگان، گارانتی دوازده ماهه برای محصولات خود در نظر گرفته است.

آشنایی با انواع کابینت مدرن در نوین کابین 2
آشنایی با انواع کابینت مدرن در نوین کابین 3