پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آغاز سلطنت امباپه؛ لئوناردو برکنار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آغاز سلطنت امباپه؛ لئوناردو برکنار شد

تهران - ایرنا - باشگاه پاریسن‌ژرمن مدیر ورزشی این باشگاه را برکنار کرد تا نخستین خواسته ستاره خود در دوران جدیدش را برآورده کند.

به گزارش ایرنا، «کیلین امباپه» دیشب به صورت رسمی قرارداد خود را با پاریسن‌ژرمن تمدید کرد تا در سه سال آینده هم پیراهن این تیم را برتن کند. اما این قرارداد با شرایط عجیبی تمدید شد. «ناصر الخلیفی» برای اینکه امباپه را در باشگاه خود نگه دارد هم حسابی دست به جیب شده و هم اینکه اختیارات زیادی به او داده است.

البته هنوز مفاد قرارداد به صورت رسمی اعلام نشده ولی رسانه‌ها خبر داده‌اند که این بازیکن در سال 100 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و 300 میلیون یورو هم پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد. برآورد شده است که در صورت فعال‌شدن همه پاداش‌ها، امباپه در سه سال آینده حدود 700 میلیون یورو از پاریسی‌ها پول بگیرد.

اما موضوع فقط پول نیست. باشگاه پاریسن‌ژرمن برای اینکه امباپه را راضی به ماندن کند، به او قول داد که اختیاراتی فراتر از یک بازیکن داشته باشد. بر اساس قرارداد جدید، امباپه می‌تواند در جذب بازیکنان و تعیین سرمربی نقش کلیدی داشته باشد.

روزنامه «اکیپ» فرانسه خبر داده است که چند ساعت پس از تمدید قرارداد امباپه، «لئوناردو» مدیر ورزشی باشگاه از سمت خود برکنار شد. اگرچه پاریسن‌ژرمن در دوران لئوناردو به تیمی پرستاره تبدیل شده ولی نتوانسته به اهداف مورد نظر خود که مهم‌ترین آنها قهرمانی در اروپاست دست یابد.

از «لوئیس کامپوس» مدیر ورزشی پیشین باشگاه‌های لیل و موناکو به عنوان جانشین لئوناردو نام برده می‌شود.

برچسب‌ها