پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آغاز لیگ سی و ششم با حضور 12 تیم / شروع والیبالی‌ها بدون تماشاگر!

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
آغاز لیگ سی و ششم با حضور 12 تیم / شروع والیبالی‌ها بدون تماشاگر!

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل 28 روز زودتر آغاز و از فشردگی مسابقات کاسته شود.

سالن شاهدیه یزد میزبان نخستین دیدار لیگ برتر مردان است و مس رفسنجان که سال قبل در جایگاه پنجم مشترک این مسابقات قرار گرفته بود، به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

فولاد سیرجان دارنده مدال برنز سال 1400 و قهرمان سال 1399 در یزد به دنبال نخستین برد خود در این رقابت‌ها است و باید برای رسیدن به این هدف از سد تیم مس رفسنجان بگذرد.

چهار مسابقه دیگر هفته نخست لیگ برتر مردان در ساعت 16 آغاز می‌شود و پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با 22 مدال شامل 12 قهرمانی، شش نایب قهرمانی و چهار مدال برنز میهمان گیتی‌پسند اصفهان است.

سایپا همزمان در خانه والیبال تهران از راه‌یاب پذیرایی خواهد کرد و پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف تیم نیان الکترونیک خراسان تیم تازه وارد شده به لیگ برتر خواهد بود.

همچنین لبنیات هراز آمل که هدایت آن را بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برعهده دارد، در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان دیگر تیم جدید این رقابت‌ها یعنی ایفا سرام اردکان است.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان به مصاف هورسان رامسر می‌رود. هورسانی‌ها در دوره قبل در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند و امسال برای رتبه بهتری تلاش می‌کنند.

قرار بود شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر، میزبان همنام گنبدی خود باشد که این دیدار به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن متعاقباً از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

دیدارهای هفته نخست لیگ برتر مردان سال 1401 بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر مردان سال 1401 به قرار زیر است:

* مس رفسنجان - فولاد سیرجان ایرانیان یزد، سالن شاهدیه، ساعت 15

* پاس گرگان - نیان الکترونیک خراسان گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

* سایپا تهران - راه‌یاب ملل مریوان تهران، خانه والیبال، ساعت 16

* لبنیات هراز آمل - ایفا سرام اردکان آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

* گیتی پسند اصفهان - پیکان تهران اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16

* شهداب یزد - هورسان رامسر یزد، سالن شاهدیه، ساعت 17:30