پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ یک فوتی و 54 بیمار جدید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ یک فوتی و 54 بیمار جدید

همدان _ ایرنا _ همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ یک بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و 363 نفر رسید.

«علیرضا توقیری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین طی 24 ساعت گذشته 54 بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان به 315 نفر رسید.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در 24 ساعت گذشته یک هزار و 211 نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر 11 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند.

به گفته توقیری، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به 147 هزار و 821 نفر رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و 209 هزار و 636 دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در خصوص رنگ بندی کرونایی، از مجموع 10 شهرستان تابعه استان همدان، چهار شهرستان «رزن، درگزین، فامنین و نهاوند» در وضعیت قرمز، شهرستان های «همدان، کبودرآهنگ، ملایر و اسدآباد» در وضعیت نارنجی و «بهار و تویسرکان» در وضعیت زرد هستند.

برچسب‌ها