جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور نیافتن رئیس‌جمهور در جلسه امروز مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار، خبرساز شد.

خبرگزاری مهر

هم اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از صاحب نظران برجسته دانشگاه از گرایش های سیاسی مختلف برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته - 29 مهر - تهران به امامت آیت‌الله خاتمی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرحی در مجلس در حال بررسی است که بر اساس آن، احتمال حذف آزمون معلمان طرح مهرآفرین وجود دارد.

وب‌گاه منیبان

در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.

وب‌گاه فرارو

پرونده این دختر جوان 21 مرداد سال 93 به جریان افتاد. آن روز گزارش مرگ پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول مهمان خانه دختری به نام سمانه در یکی از محله‌های غرب تهران بوده و در آنجا با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام تیم اجرایی و پشتیبانی شاد، نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی شده و در دسترس کاربرانش قرار گرفته است. نسخه جدید شاد دارای قابلیت‌های جدیدی نسبت به نسخه قبلی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

خطر بیماری کلیوی در کمین دانش آموزان

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام تیم اجرایی و پشتیبانی شاد، نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی شده و در دسترس کاربرانش قرار گرفته است. نسخه جدید شاد دارای قابلیت‌های جدیدی نسبت به نسخه قبلی است.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا بیماری تنفسی است که فصل ابتلا به آن شروع شده است، گفت: این بیماری در درصد کمی از افراد ممکن است شدید یا کشنده باشد؛ بنابراین طبیعتاً نگرانی درباره این ویروس تنفسی هم کمتر است. آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جدول زمانبندی اعطای وام‌های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 به همراه جدول مبالغ جدید وام‌های دانشجویی خواهشمند است به منظور تسریع در را به رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد. بر اساس این ابلاغیه ثبت اطلاعات متقاضیان و ارسال لیست‌های وام در بازه زمانی تعیین شده اقدام لازم...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و 150 میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.