شنبه 1 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید

دانشمندان در سنگاپور گامی نوین در دنیای علم برداشتند و ارتشی از سوسک‌های سایبورگ را به صحرا فرستادند. هدف از این کار، آزمایش این موجودات سایبورگ برای انجام مأموریت‌های جستجو و نجات در آینده بود.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org، اسامی معرفی شدگان به مرحله دوم خردادماه اعلام می‌شود

غزه / تل‌آویو: عصر امروز (جمعه، 19 آوریل 2024) در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیستی سدیروت، آژیر خطر در این شهرک و برخی دیگر از شهرک‌های اطراف غزه به صدا درآمد.

بامداد روز جمعه 31 فروردین 1403، صدای انفجاری در آسمان اصفهان به گوش رسید.

تصاویر ماهواره‌ای رادار دیافراگم مصنوعی (SAR) که حدود ساعت 10:18 صبح به وقت محلی گرفته شده، نشان‌دهنده عدم وجود گودال انفجار بزرگ یا ساختمان تخریب‌شده در محل هدف است.

به اطلاع کلیه مالکان محترم خودروهای شخصی می‌رساند، سهمیه 60 لیتری بنزین اردیبهشت ماه 1403، ساعت 24 امشب، جمعه 19 فروردین ماه 1404، در کارت‌های هوشمند سوخت آنها شارژ خواهد شد.

کائنات، مجموعه‌ای از همه چیزهای موجود در جهان است. از ستارگان و کهکشان‌ها گرفته تا ذرات کوچکترین ماده، همه بخشی از کائنات هستند. کائنات یک سیستم پیچیده و هماهنگ است که قوانین و نظم خاصی دارد. برای اطلاع از فال کائنات امروز با ما در ادامه همراه باشید.

روابط عمومی هواپیمایی آسمان: با توجه به لغو برخی پروازهای صبحگاه جمعه، این شرکت هواپیمایی برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات جایگزین به مسافران انجام داده است.

وزیر بهداشت، دکتر بهرام عین‌اللهی، خبر از اجرای پویش ملی غربالگری رایگان سرطان در سراسر کشور داد.

فال عشق یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا آینده عشقی خود را پیش‌بینی کنیم. این فال بر اساس تفسیر اشکال و نشانه‌هایی که روی برگ‌های چای، ورق‌های بازی، یا کارت‌های تاروت ایجاد می‌شوند، پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده عشقی فرد ارائه می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، دانشمندان در یک آزمایشگاه آمریکایی با همکاری همتایان چینی خود در حال تولید سویه‌های جدید و خطرناک‌تر ویروس آنفولانزای پرندگان هستند. این پروژه که با بودجه کامل ایالات متحده آمریکا تأمین می‌شود، سه سال پیش آغاز شده و تاکنون اطلاعات مربوط به آن به طور عمومی منتشر نشده بود.

بارندگی‌های اخیر در امارات متحده عربی، به‌ویژه در شهر دبی، سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تصاویری از زیر آب رفتن دومین فرودگاه شلوغ جهان و مختل شدن زیرساخت‌های شهری را به نمایش می‌گذارند

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت در پاییز سال 1403 خبر داد.

عمل جراحی موفقیت‌آمیز، تومور غول‌پیکر را از شکم بیمار خارج کرد.