چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس تصمیم بانک مرکزی و در راستای مصوبات شورای پول و اعتبار، آستانه‌های برداشت مقرر در دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص همزمان با آغاز سال جدید افزایش یافت.

واردات و صادرات همه کالاها طبق استانداردهای خاص و مشخصی انجام می‌شود. برای اینکه در امور مربوط به صادرات و واردات محصولات مختلف اختلال و مشکلی به وجود نیاید، متخصصان و مسئولان برای همه کالاها تعرفه مشخصی تعیین می‌کنند. به این تعرفه‌های مشخص شده HS Code گفته می‌شود که با انتخاب این تعرفه‌های دقیق و ویژه، تشخیص هر کالا کار ساده‌تری خواهد بود و دسته‌بندی محصولات راحت‌تر انجام می‌شود. تعرفه‌های...

اگر می‌خواهید بدانید فرشتگان برای زندگی شما چه پیامی دارند، فال فرشتگان الهی 1403 روزانه متولدین هر ماه را از دست ندهید.

تقابل بین ایران و اسرائیل به شکل جدایی ناپذیری با مناقشه فلسطین در هم تنیده است و این در هم تنیدگی به نفع هیچ کدام از این منازعات نیست. مخصمه‌ای که غرب در آن گرفتار آمده اکنون بدتر از گذشته شده است.

فال عطسه سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

چهارمین دوره جشنواره دیجیتال استانبول، 22 اردیبهشت ماه (2 می) امسال آغاز می‌شود و تا 25 اردیبهشت (5 می) هم ادامه خواهد داشت. این جشنواره در مرکز هنری آتاتوریک برگزار می‌شود و برای شرکت در این آن باید تور استانبول اردیبهشت را رزرو کنید.

آلو اسفناج از خورشت‌هاییه که اگر به غذاهای ترش مزه علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد بالای جدول غذاهای محبوبتون جا می‌گیره. ترشی آلو مزه‌ی قوی و منحصر به فردی داخل غذا ایجاد می‌کنه که با اسفناج متعادل می‌شه و ترکیب مناسبی رو می‌سازه. مراحل رو دنبال کنید تا این غذای خوشمزه رو همراه کته داخل سفره‌تون داشته باشید.

کارت ورود به جلسه بیش از یک میلیون و 152 هزار داوطلب نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 آغاز شد.

امروز قیمت سکه امامی به 43,100,000 (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.23 درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سلامت مردم در گرو تغذیه سالم و به ویژه نان سالم است و اگر توجه ویژه به آن نشود، سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود، بنابراین باید کوشید تا تولید نان کامل تحقق یابد.

فال شمع سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات جنجالی محمدحسن شانه‌ساززاده که از بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند، گفت: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور باشد.

امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید