شنبه 1 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

میگوید: گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته که حالا تذکر علنی گرفته اند

رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: مکاتبات مردم استان سمنان خطاب به دولت سیزدهم در یک مجموعه دانشگاهی با 400 کاربر در حال ثبت و پایش است.

واکنش کاربر عرب به حادثه اصفهان در توییتر

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان

در روزهای اخیر و در پی اجرای طرح نور و به خیابان آمدن مجدد گشت ارشاد، ویدئوها و روایت هایی از برخوردهای نامناسب و خشن ماموران گشت ارشاد با دختران و زنان به خاطر رعایت حجاب در خیابان های تهران و برخی دیگر از شهرها منتشر شد.

پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.

اگر می‌خواهید بدانید فرشتگان برای زندگی شما چه پیامی دارند، فال فرشتگان الهی 1403 روزانه متولدین هر ماه را از دست ندهید. پیش بینی فرشتگان حاکم بر هر ماه، پیام مهمی برای متولدین هر ماه خواهد داشت. این پیام‌های می‌تواند شامل راهنمایی یا هشدارهایی برای متولدین هر ماه باشد. پس بهتر است به توصیه هایی که در فال فرشتگاه 1403 متولدین هر ماه به صورت روزانه آمده است گوش کنید.

منابع خبری فلسطینی بامداد جمعه از به صدا درآمدن آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از موسسه تحقیقاتی سنت‌پاو وسیبربن، ماده‌ای در مقیاس میکرومتری از جنس پروتئین ساختند که می‌تواند رهایش نانوذرات را در محل سلول‌های سرطانی انجام داده و با این کار تومور را از بین ببرد. این میکروماده روی مدل‌های جوندگان مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش شده و نتایج آن امیدوارکننده بوده است.

فال عطسه و برخی اعتقادات نسبت به آن

قایق دونفره ایران از رسیدن با سهمیه المپیک پاریس در ماده کانو دونفره 500 متر مردان بازماند

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با پانسمان نانویی از دستاوردهای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که می‌تواند باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسریع می‌کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل جدید سازمان منطقه ای حفظ محیط زیست دریایی کویت، مهم ترین محورهای گسترش همکاری زیست محیطی دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و کویت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مجبور هستیم ایستگاه جدید آتش نشانی بسازیم؛ گفت: شرایط شهری به گونه‌ای است که ما مجبوریم برای چند ثانیه زودتر رسیدن به محل حادثه، بازهم ایستگاه جدید بسازیم

برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند.