پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

شربت نعنا یک نوشیدنی خنک و گوارا است که از ترکیب برگ‌های نعناع تازه، شکر، آب و گاهی اوقات رنگ خوراکی تهیه می‌شود. این شربت در فصل‌های گرم سال، به خصوص در تابستان، بسیار محبوب است.

امروز سه‌شنبه، 4 اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

این سالاد پر از مواد مغذی و طعم‌های لذیذ است و به عنوان یک وعده غذایی کامل یا یک میان وعده سالم، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

غمبر پلو (قنبر پلو) یکی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است که اصالتاً به شهر شیراز تعلق دارد. این غذا با طعمی ملس و دلچسب، طرفداران زیادی دارد و به عنوان یک غذای مجلسی نیز سرو می‌شود.

برای اطلاع از فال تاروت امروز 5 اردیبهشت در ادامه خبر با ما همراه باشید.

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از 50 موقعیت کارآموزی فراهم شد.

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی 10 جلسه حراج 117 هزار و 742 قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.

برای اطلاع از فال ابجد فردا 5 اردیبهشت ماه با ما در ادامه همراه باشید.

نان ساندویچی بولکی، نان محبوب و پرطرفداری است که به دلیل طعم و مزه فوق‌العاده و بافت نرم و لطیفش، برای تهیه انواع ساندویچ، همبرگر و اسنک مورد استفاده قرار می‌گیرد

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب های بانکی بصورت غیر حضوری روزانه 200 میلیون تومان و ماهانه 1 میلیارد تومان شد.

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

اگر به دنبال یک ساختار پروتئینی جدید هستید از هوش مصنوعی سوال کنید، اما اگر واقعاً به یک دستگاه نمابر (فکس) نیاز دارید به مطب پزشکان بروید.