جمعه 31 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

فینگرفود به هر نوع خوراکی گفته می‌شود که به گونه‌ای تهیه و آماده می‌شود که به راحتی با دست خورده شود. این نوع غذاها در مقابل غذاهای مفصل قرار می‌گیرند که برای خوردن آنها نیاز به استفاده از قاشق، چنگال و کارد و چنگال است.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح امام 1 میلیون و 170 تومان، هرگرم طلا 18 عیار 91 هزار تومان افزایش داشت. قیمت سکه پارسیان 100 سوت به قیمت 444.000 فروش رفت.

جواد رضویان در برنامه شب خوش از کمک های رادش به وی پرده برداشت در ادامه حرف‌های تاثیرگذار جواد رضویان درباره شروع عرصه بازیگری را بشنوید.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید از آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، انسداد راه‌ها، تخریب پل، اختلال جدی در سفر و خسارت به کشاورزان خبر داد.

باقلوا از شیرینی های خوشمزه و پرطرفداری است که در انواع مختلفی تهیه می شود. دو نوع رایج باقلوا، باقلوا یزدی و باقلوا ترکی است

برای اطلاع از فال تاروت امروز 29 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.

سمبوسه آبادانی، نوعی سمبوسه که اصالتاً به شهر آبادان در جنوب ایران تعلق دارد، یکی از محبوب‌ترین غذاهای خیابانی در این کشور است. این سمبوسه‌ها با نان لواش نازک و ترد، گوشت گاو چرخ‌شده، پیاز، سیب‌زمینی، ادویه و سبزیجات معطر مانند گشنیز و جعفری پر شده و سپس سرخ می‌شوند تا به رنگ طلایی ترد تبدیل شوند.

آیا می‌دانید چگونه می‌توان خدمات پیامکی وضعیت چک‌های صیادی خود را فعال کنید؟

پیکان وانت را شاید بتوان ساده ترین خودروی کار در ایران دانست که دیگر ارزان نیست.

انتخاب نام فرزند همواره یکی از دغدغه های زوجین بوده است. حتی می توان گفت افراد مجردی که ازدواج نکرده اند نیز گاهی اوقات به این مساله فکر می کنند که اگر در آینده ازدواج کردند و بچه دار شدند، فرزندشان چه نامی خواهد داشت.

کباب کوبیده مرغ یک غذای ایرانی خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک غذای خانگی شناخته می شود. این کباب خوشمزه همان کباب کوبیده معروف ایرانی است فقط به جای گوشت قرمز از گوشت مرغ استفاده می شود. کباب کوبیده مرغ یک انتخاب مناسب برای افرادی است که نمی توانند گوشت قرمز مصرف کنند.

برای اطلاع از فال ابجد فردا 29 فروردین ماه با ما در ادامه همراه باشید.

دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 4675 ربع سکه، 1016 نیم سکه و 1527 تمام سکه به پایان رسید.

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.