پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟

آقای جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آقای جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

با وجود موضع گیری منطقی این بازیگر کشورمان، متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند؛ البته باید توجه کرد که اعتراض با اغتشاش متفاوت است این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود. حتما هنرمندان ایرانی موافق آشوب و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند وقتی با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده و چهره شده اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم و مردم خیانت کرده است. به هر صورت نباید این‌نکته را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.