جمعه 31 فروردین 1403

آیت‌الله شاهچراغی از تریبون نمازجمعه خداحافظی کرد / امام جمعه جدید سمنان هفته آینده معرفی می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آیت‌الله شاهچراغی از تریبون نمازجمعه خداحافظی کرد / امام جمعه جدید سمنان هفته آینده معرفی می‌شود

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن خداحافظی با مردم، آخرین خطبه‌های نمازجمعه را در مقام امامت جمعه سمنان خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به قبولی استعفایش توسط مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بنده را در نمازهای جمعه مورد لطف قرار دادند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جواب استعفایم احسان مجدد کردند.

امام جمعه سمنان با اشاره به حضور 20 ساله سمنانی ها در نمازجمعه افزود: از مردم ولایی و شهید پرور سمنان سپاسگزارم که در سرما و گرما در نمازجمعه‌ها حضور پیدا کردند.

وی با تشکر از امام جمعه‌های موقت این شهر اظهار کرد: ائمه موقت جمعه بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی‌توانستم با خطبه‌های قوی نماز جمعه را برپا می‌کردند.

شاهچراغی همچنین از ستاد نمازجمعه، مسئول دفتر خود، آیت‌الله سید احمد خاتمی مشاور خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسئولین استان که در این سال‌ها خدمت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نماینده پیشین ولی فقیه در استان تصریح کرد: در مقام امامت جمعه باشم یا نباشم، تا نفس می‌کشم در خدمت مردم ولایتمدار سمنان خواهم بود و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تا جمعه آینده امام جمعه جدید توسط مقام معظم رهبری معرفی می‌شود، بیان کرد: حمایت از امام جمعه جدید بر همه لازم و واجب است و من هم همراه و حامی او هستم.

شاهچراغی از جوانان خواست تا بیشتر در نماز جمعه حضور یابند و آن را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

انتهای پیام /