چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

پدر و دختری که گازهای سمی را داخل مدارس می‌انداختند و از دانش‌آموزان بدحال فیلم می‌گرفتند توسط پلیس و نیروهای امنیتی استان فارس در لارستان دستگیر شدند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس راهور است از مسافران نوروزی درخواست کرد که حتما در طول روز سفر کرده و تمام سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نظری با اشاره به بهره گیری از نورپردازی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته با تم رنگی خاص در نوروز امسال تا ماه رمضان از کاشت لاله در نوروز در سطح شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب از پررنگ کردن نگاه مردمی به عنوان حلقه مفقوده در مساله حجاب یاد کرد و بر همین اساس شبکه‌سازی در مدارس را همچون در دانشگاه‌ها یکی از برنامه‌های این بنیاد در سال آینده دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از توافق با وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به منظور درنظر گرفتن تمهیدات ویژه درخصوص پسماندهای پزشکی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از بازداشت 168سارق طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری 2 طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی 80 باب مغازه آتش گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از مسئولان آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان خواست تا در حرکتی هم افزا و با آگاهی‌بخشی هیجان‌های ناشی از اضطراب وارده به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را مهار کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران با اعلام افتتاح خط تولید پارا آمینو فنل به عنوان ماده موثره تولید استامینوفن گفت: با این اقدام ایران تنها کشور تکمیل کننده زنجیره تولید استامینوفن در جهان شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه و رئیس نظام قضائی کشور روسیه بر تدوین طرح مشترک و ویژه همکاری متقابل قضائی تأکید کردند.