جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

اینجا دریاچه بوگونیا در کشور کنیاست که در یک منطقه آتشفشانی قرار دارد و مدم منطقه از انرژی آب گرم این چشمه برای تهیه تخم مرغ آبپز استفاده می‌کنند. به همین سادگی!

خبرگزاری تسنیم

حذف نام زوج از شناسنامه زوجه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در دوران عقد جدایی انجام شده باشد و دوشیزه بودن زوجه مطابق احکام قضایی و سند طلاق قابل استنباط باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران با اشاره به نیاز دارویی و کمبود آن در بخش های ویژه بیمارستانی، گفت: متاسفانه نیاز دارویی که در بخش های ویژه دنیا به صورت استاندار تعریف شده و وجود دارد در کشور ما درصد بالایی از آن وجود ندارد و قسمتی هم که موجود است با کسری مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری 13 نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - کارشناس مسوول طرح «همیار مادر و کودک» سازمان بهزیستی کشور گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش وابستگی مادران و کودکان و سوق دادن این روابط به سمت دلبستگی ایمن در خانواده‌ها دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات توزیع کارت آزمون کنکور سراسری را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیفیت هوای تهران پس از یک هفته وضعیت قرمز، امروز با شاخص 64 در وضعیت زرد و قابل قبول قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران گفت: در آذرماه حدود 14 روز وارونگی دمای مداوم و طی دی ماه 12 روز وارونگی دما مداوم داشتیم. با نظارت‌های انجام شده و تصمیم‌های کارگروه کاهش آلودگی هوا تا حدی توانستیم میزان آلودگی هوا را کنترل کنیم!

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام جامعه خیرین حامی معلولان کشور از آزادی 107 معلول زندانی با جرائم مالی توسط جامعه خیرین حامی معلولان کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

لحظه دیدنی لیز خوردن دنا در روز برفی و برخورد با یک خودرو سمند در تبریز را در ادامه ببینید.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از 17 هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که 90 درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت حدود 20 هزار ماموریت طی هفته گذشته در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، سعید محمد به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.