جمعه 31 فروردین 1403

احمدی: جامعه ورزش با کمک مومنانه بر سکوی افتخار پهلوانی ایستاده است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
احمدی: جامعه ورزش با کمک مومنانه بر سکوی افتخار پهلوانی ایستاده است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم کمک مومنانه فدراسیون تیروکمان اظهار کرد: اگر جامعه ورزش در رویدادهای بین المللی با افتخارآفرینی خود روی سکوی قهرمانی قرار می گیرد امروز با کمک های مومنانه خود در سکوی افتخار پهلوانی ایستاده است.

به گزارش ایسنا، مراسم کمک مومنانه فدراسیون تیروکمان امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان و اعضای تیم های ملی ریکرو و کامپوند در سایت تیروکمان برگزار شد و 200 بسته معیشتی که توسط اعضای تیم های ملی ریکرو و کامپوند و هیات رییسه فراهم شده بود، در اختیار قشر کم درآمد جامعه قرار گرفت.

عبدالحمید احمدی در این مراسم ضمن تشکر از فدراسیون تیروکمان بابت کمک مومنانه خود اظهار کرد: این کار ارزشمند و معنوی است که در آستانه عید سعید فطر توسط جامعه ورزش انجام شده است.

وی ادامه داد: در رشته های مختلف ورزشی ما شاهد پویش کمک مومنانه از سوی جامعه ورزش هستیم. من به ورزشکاران تاکید می کنم که به همان مقدار که افتخارآفرینی می کنند و در سکوی قهرمانی قرار می گیرند امروز با این کار خیرخواهانه خود در سکوی افتخار پهلوانی ایستاده اند و ما به پهلوانان ورزشی کشور افتخار می کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم که این کار معنوی و ارزشمند در افتخارآفرینی های آینده شما در مجامع بین المللی تاثیرگذار خواهد بود و دعای خیر مردم برای حضور موفق در عرصه های بین المللی پشتوانه شما خواهد بود.

وی ضمن تشکر از رییس فدراسیون تیروکمان، هیات رییسه فدراسیون و کسانی که در این امر خیرخواهانه کمک کرده اند، اضافه کرد: در یکسال گذشته با شروع ویروس کرونا ما شاهد کمک مومنانه فدراسیون های مختلف و سازمان بسیج ورزشکاران بودیم که در این امر مهم قدم های موثری را برداشته اند. بدون شک کمک های مومنانه فدراسیون های ورزشی در جهت تقویت برنامه های فرهنگی بی تاثیر نخواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: خوشحال هستم که این کمک ها توسط اعضای تیم ملی ریکرو و کامپوند انجام شده و این برای جامعه ورزش مایه افتخار است.

در پایان این مراسم از سوگند رحمانی کوچک ترین عضو تیم ریکرو و کامپوند ایران که در این پویش خیرخواهانه حضور فعال داشت از طرف سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون تیروکمان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام