جمعه 10 فروردین 1403

اخبار کوتاه هفته دفاع مقدس در اشنویه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اخبار کوتاه هفته دفاع مقدس در اشنویه

مهاباد - ایرنا - برگزاری یادواره شهدای منطقه "دشتبیل" و "شهدای آبروی محله"، افتتاح کانال کشاورزی روستای "شیوه‌بیرو" و تجلیل از برترین‌های کنکور امسال اشنویه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اشنویه بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران اشنویه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یادواره شهدای منطقه دشتبیل و شهدای آبروی محله، شهید معظم "صباح باوفا "در محوطه مسجد جامع "آغبلاغ" با حضور فرماندهان سپاه و مسوولان و با حضور باشکوه مردم برگزار شد.

سرهنگ عباس محمدی اظهار داشت: همچنین به همین مناسبت کانال کشاورزی روستای "شیوه‌بیرو" که با همت بسیج سازندگی و مشارکت و همیاری مردم به طول 300 متر و با هزینه 500 میلیون ریال احداث شده است به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: به همت حوزه بسیج خواهران با حضور جمعی از مسوولان از برترین‌های کنکور امسال نیز طی مراسمی تجلیل شد.

وی افزود: 40 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس، امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای طرح محرومیت‌زدایی از روستاها، پخش بسته‌های فرهنگی‌، تشکیل محافل قرآنی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از 30 نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای

مسلح، تجلیل و تقدیر از کادر درمانی بیمارستان، بانوان نخبه، تلاشگران عرصه صنعت و دیدار با امام جمعه و روحانیون، توزیع بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نیز توسط اداره بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب

اسلامی در بین محرومان و نیازمندان از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود و تا ششم مهرماه ادامه دارد.

*س_برچسب‌ها_س*