پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اختصاص بیش از 600 تابلو شهری تهران به ترویج سنت کتابخوانی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اختصاص بیش از 600 تابلو شهری تهران به ترویج سنت کتابخوانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از علیرضا زاکانی شهردار تهران برای همراهی در برنامه‌های بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و توجه به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های فاخر و نویسندگان پرتلاش تشکر کرد. در متن این پیام آمده است: گسترش و ترویج ابزار دانایی، جهان را زیباتر و آکنده از امید و مهر می‌سازد. کتاب و کتابخوانی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از علیرضا زاکانی شهردار تهران برای همراهی در برنامه‌های بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و توجه به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های فاخر و نویسندگان پرتلاش تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است: گسترش و ترویج ابزار دانایی، جهان را زیباتر و آکنده از امید و مهر می‌سازد. کتاب و کتابخوانی راز مانایی و تقویت اندیشه انسانی است که پرداختن به آن ضرورتی مهم و اجتناب‌ناپذیر در جهان پر چالش امروز است.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در اولین سال دولت سیزدهم به کار خود پایان داد و عنایت و لطف خداوند متعال و همراهی دلسوزان و دغدغهمندان فرهنگ، موجب شد تا کار‌های بزرگی در پهنه کشور عزیزمان صورت پذیرد.

اقدام انقلابی شهرداری تهران در اختصاص بیش از 600 تابلو، عرشه و بیلبورد به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های فاخر و نویسندگان پرتلاش عرصه ادبیات ایران در طول هفته کتاب، از این جمله است که نشان از نگاه و اهتمام جدی مدیران شهری به این تولید ارزشمند فرهنگی دارد.

بدین‌وسیله از اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پرداختن به امر کتاب و کتابخوانی اجابت شد و با کاری شایسته، عطر نام و نشان کتاب‌های خوب و نویسندگان آن‌ها را در پهنه تهران بزرگ گستراندید، از شما سپاسگزارم.

برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز و شریف تهران، در کنار شما هستیم.