شنبه 1 اردیبهشت 1403

اختلافات درون تیمی دلیل جدایی نفرزاده از تیم والیبال خاتم اردکان

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اختلافات درون تیمی دلیل جدایی نفرزاده از تیم والیبال خاتم اردکان

فرهاد نفرزاده اختلافات درون تیمی میان بازیکنان را دلیل جدایی‌اش از تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد.

فرهاد نفرزاده اختلافات درون تیمی میان بازیکنان را دلیل جدایی‌اش از تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نفر زاده پس از جدایی از تیم والیبال خاتم اردکان با تیم آذرباتری ارومیه به توافق رسید.

نفرزاده به همراه تیم آذرباتری ارومیه در هفته چهاردهم و پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ترتیب باید با تیم‌های هراز آمل و شهرداری گنبد دیدار کند.

نفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل جدایی اش از تیم خاتم اردکان گفت: از نیم فصل دوم، سال گذشته به جمع تیم خاتم اردکان اضافه شدم و در ادامه برای فصل جدید نیز با دعوت مجدد مدیر عامل تیم و مسئولان باشگاه مقرر شد تیمی را با شرایط موجود برای فصل جدید ببندم. زمانی به بستن تیم اقدام کردیم که 9 تیم پیش از ما یارگیری‌های خود را انجام داده بودند. از اوایل مرداد ماه درباره وضعیت تیم تعیین تکلیف شد و ما شروع به یارگیری برای تیم کردیم و در نیمه دوم مرداد نیز تمرینات را آغاز کردیم.

سرمربی اسبق تیم والیبال خاتم اردکان افزود: با توجه به بازیکنان باقی مانده و با توجه به شرایط موجود اقدام به یارگیری کردیم. تیم بدی هم بسته نشد، در واقع تلفیقی از سه - چهار بازیکن با تجربه و عده‌ای از بازیکنان جوان و کم تجربه بودند که با توجه به بضاعت و بودجه‌ای که مدیرعامل باشگاه به ما داده بود تیم را بستیم. وی تاکید کرد: با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده در طی سه هفته پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات را پیگیری کردیم. همانطور که در مصاحبه‌های اول فصل گفته بودم روند تیم رو به رشد و صعودی خواهد بود. در بازی ابتدایی با تیم‌های قدرتمند سپاهان و سایپا دو تیم مدعی مسابقات دیدار داشتیم که بد بازی نکردیم. در برابر تیم‌های شهروند اراک، راهیاب ملل مریوان و هورسان نیز سه پیروزی به دست آوردیم و در مقابل هراز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدیم.

نفرازاده با توجه به اختلافات پیش آمده در تیم خاتم اردکان اظهار داشت: در واقع مشکلات تیم از بازی با گنبد آغاز شد جایی که ما به گنبد سفر کردیم و در آن مقطع فدراسیون دستور توقف بازی را داد. با توجه به اتفاقاتی که در بازی مقابل شهروند اراک پیشامد و پیروزی مقابل این تیم به دلیل حذف اراک از جدول مسابقات پاک شد از فدراسیون درخواست کردیم خالا که به این شهر سفر داشته‌ایم بازی را برگزار کنیم. فدراسیون نیز برگزاری دیدار مقابل گنبد را منوط به موافقت تیم شهرداری گنبد دانست که در نهایت این تیم موافقت نکرد. عدم برگزاری دیدار مقابل شهرداری گنبد باعث شد تیم چهار هفته بدون حرکت بماند. از همین جا مسائل و مشکلات درون تیمی بین برخی از بازیکنان ایجاد شد.

وی تاکید کرد: پس از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر والیبال پس از وقفه پیش آمده، اختلافات درون تیمی از بازی با گنبد در تیم شکل گرفت و در واقع شروع به آسیب زدن به بدنه تیم کرد و ما دو بازی مقابل شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین را واگذار کردیم. مقابل تیم شهرداری قزوین به پیروزی رسیدیم و در برابر تیم آذرباتری و شهداب یزد مغلوب شدیم. در واقع پس از شکست مقابل تیم آذرباتری ارومیه به مدیرعامل تیم اعلام کردم با توجه به وضعیتی که میان تعدادی از بازیکنان درون تیم به وجود آمده دیگر تمایلی به فعالیت در این تیم ندارم.

نفرزاده ادامه داد: مدیرعامل نیز جدایی من از تیم را به بعد از بازی مقابل شهداب یزد موکول کرد. سپس در نهایت دوستی از تیم جدا شدم. تنها چیزی که باعث ناراحتی ام شد جدایی از تیمی بود که خودم آن را تشکیل داده بودم و علاقه زیادی به آن داشتم. جدایی از بازیکنان، کادرفنی و مردم دوست داشتنی خاتم اردکان که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته و نیم فصل نخست فصل جاری رقابتهای نهایت لطف و دوستی را با من داشتند. نفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که تعدادی از بازیکنان خاتم اردکان به تیم آذرباتری ارومیه جذب خواهند شد؟ گفت: به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که از نظر حرفه‌ای کاملا حرکت غیر حرفه‌ای است. شایعه‌ای بیش نیست چرا که تیم خاتم اردکان ساختار خودش را دارد و من نیز به صورت حرفه‌ای از تیم و باشگاه جدا شدم. محکم اعلام می‌کنم با هیچ‌کدام از بازیکنان خاتم اردکان برای جذب به تیم آذرباتری ارومیه صحبتی نداشتم. وی ادامه داد: در جلساتی که با مدیرعامل آذرباتری ارومیه داشته‌ام قرار بر این بود تا تعدادی از بازیکنان بومی شهر ارومیه را به تیم اضافه کنیم و این کار در صورت امکان انجام خواهد شد تا با نیروهای بومی ارومیه بتوانیم برای ادامه مسابقات آماده شویم. به هیچ عنوان به دنبال جذب و قرار دادن بازیکنان خاتم اردکان و تحت فشار دادن آنها برای حضور در تیم آذرباتری ارومیه نیستم.

نفرزاده درباره ارزیابی دیدار تیم آذرباتری در دو دیدار هفته چهاردهم و پانزدهم برای رویارویی با تیم‌های هراز آمل و شهرداری گنبد گفت: ابتدا از زحمات دوست و همکار عزیزم، ساسان خداپرست و همکارانش در کادر تیم کشیدند تشکر می‌کنم. امروز نخستین جلسه تمرینی خود را با تیم آذرباتری ارومیه برگزار خواهیم کرد. خیلی از نظر فنی برای این تیم در دو بازی هفته چهاردهم و پانزدهم نمی‌توانم کاری انجام دهیم. امیدوارم که بتوانیم در این دو بازی نمایش خوب و آبرومندانه ای داشته باشیم و نهایت تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب انجام خواهیم داد. انشاءالله در تعطیلات نیم فصل با توجه به زمان محدود برای حضور در دور برگشت مسابقات تلاش خواهیم کرد.

فرهاد نفرزاده در پایان گفت: از مردم و مسئولان خوب شهر خاتم اردکان که نهایت لطف را به من داشتند تشکر می‌کنم. همچنین از ساسان خداپرست و تیم همراهش که برای ارومیه زحمات بسیار کشیدند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آینده ساسان خداپرست را در تیم باشگاهی و چه در رده ملی در یکی از تیم‌های والیبال ببینیم.