شنبه 1 اردیبهشت 1403

ادامه تنش آبی در روستاهای حمیدیه خوزستان (+ فیلم)/ امام جمعه: آسیب ها و خسارت ها هر لحظه بیشتر می شود

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

امام جمعه حمیدیه: ای کاش وعده نمی دادید و نمی گفنید دو روز دیگر، یک هفته دیگر یا یک ماه دیگر آب می آید. باید گفت که مدیریت منابع آبی فشل است و بنابراین با جا به جایی استاندار و وزیر مشکل حل نمی شود.

به گزارش عصرایران؛ با نزدیک شدن به فصل پاییز اما همچنان ساکنین روستای "ملیحه سید حسن" حمیدیه در 45 کیلومتری اهواز، با بحران بی آبی دست و پنجه نرم می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مدیریت منابع آبی فشل است

امام جمعه حمیدیه در خصوص ادامه تنش آبی در روستای ملیحه سید حسن گفت: دام ها و مزارع در حال تلف شدن هستند. برخی از مسئولان در این باره وعده هایی دادند اما عملی دیده نشده است. متاسفانه هر روز، ساعت به ساعت و هر لحظه آسیب ها و خسارت ها بیشتر می شود.

«سعید لفته پور» اظهار کرد: ای کاش وعده نمی دادید و نمی گفنید دو روز دیگر، یک هفته دیگر یا یک ماه دیگر آب می آید. باید گفت که مدیریت منابع آبی فشل است و بنابراین با جا به جایی استاندار و وزیر مشکل حل نمی شود.

لفته پور عنوان کرد: آقای استاندار محترم از شما درخواست می کنم که بیاید و از نزدیک ببنید و بررسی کنید. آقای استاندار شما زمانی وزیر جهاد کشاورزی بودید و می دانید کار کشاورزی یعنی چه. می دانید اگر دام ها تلف شوند چه تولیداتی را از دست می دهیم. می دانید کشاورزان چقدر نقش ماثری در تامین محصولات غذایی دارند. لذا توقع داریم هر چه سریع تر اقدامات صورت بگیرد و ضمن اینکه فساد نیز شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان تا پایان سال اتحادیه نخلداران: نخیلات خرمشهر، آبادان و شادگان کلا از بین رفته‌اند (+ عکس) روستاییان تشنه خوزستان: موضوع را سیاسی نکنند / ما هم ایرانی هستیم و حق خود را می خواهیم لینک کوتاه: asriran.com/003N5r