پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ادامه روندتحقیق و تفحص از سازمان سنجش با جدیت

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
ادامه روندتحقیق و تفحص از سازمان سنجش با جدیت

همینطور راه‌های ارتباطی همچنان برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده و فعال است

نایب رییس کمیسیون آموزش و رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روند فعالیت و اقدامات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش با جدیت ادامه دارد و راه ارتباطی برای دریافت مستندات مردمی درباره سازمان سنجش آموزش کشور فعال است.

به گزارش ایرنا احمد نادری در گفت و گو باخبرنگاران اظهار کرد: جریان کار و تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در ابعاد مختلف با جدیت در دست اقدام است و فرایند اقدامات پس از طی مراحل به اطلاع خواهد رسید.

نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس افزودک در همین خصوص با این که ابعاد و عمق رسیدگی گسترده است، لیکن در راستای احقاق حق مردم شریف و داوطلبین عزیز، سرعت، دقت و جدیت در دستور کار گروه تفحص قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همینطور راه‌های ارتباطی همچنان برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده و فعال است.

رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور یادآورشد: خط ارتباطی 09100202920، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رییس هیات تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی آماده دریافت اطلاعات است.

لینک کوتاه: asriran.com/003OFS