چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ادعای مارکا / سانتیاگو سولاری در یک قدمی بازگشت به رئال مادرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای مارکا / سانتیاگو سولاری در یک قدمی بازگشت به رئال مادرید

سانتیاگو سولاری با درخواست مدیران رئال موافقت کرده و به زودی به باشگاه سابق خود بازخواهد گشت. هنوز پست جدید او نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا امروز خبر از بازگشت قریب‌الوقوع سانتیاگو سولاری به رئال مادرید داد. مربی آرژانتینی در سال 2000 بود که از اتلتیکو به رئال پیوست و پس از پنج فصل بازی برای کهکشانی ها راهی اینتر شد. او سال 2013 به رئال برگشت تا به عنوان مربی تیم های پایه باشگاه فعالیت کند.

سولاری در فصل 19-2018 و زمانی که مربی تیم دوم رئال بود، جانشین جولن لوپتگی در تیم اول رئال شد و تا ماه مارس هدایت این تیم را برعهده داشت اما دو شکست متوالی برابر بارسا باعث شد تا او برکنار شود و جای خود را به زین الدین زیدان بدهد. این سولاری بود که به وینیسیوس در رئال اعتماد کرد و به او در ترکیب ثابت میدان داد. وینیسیوس همیشه گفته است که خودش را مدیون سولاری می داند. سولاری در ماه مارس گذشته از هدایت آمه‌ریکا مکزیک اخراج شد و از آن پس بدون تیم است.

در رئال مادرید او را مردی قابل اعتماد می دانند و کسی که نماینده شایسته ارزش‌های باشگاه است. او حالا در یک قدمی بازگشت است و باید دید که در چه پستی مشغول فعالیت خواهد شد. لازم به ذکر است که اکنون هدایت تیم دوم رئال برعهده رائول گونزالس است و بعید است سولاری را روی نیمکت این تیم ببینیم.

ادعای مارکا / سانتیاگو سولاری در یک قدمی بازگشت به رئال مادرید 2
ادعای مارکا / سانتیاگو سولاری در یک قدمی بازگشت به رئال مادرید 3