سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ادعای ESPN/ پاری سن ژرمن از حفظ کیلیان امباپه ناامید شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای ESPN/ پاری سن ژرمن از حفظ کیلیان امباپه ناامید شد

بنا بر ادعای ESPN پاری سن ژرمن به طور کامل امید خود را برای حفظ کیلیان امباپه از دست داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته همه منتظر اعلام خبر رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم برای به‌خدمت گرفتن امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با امباپه انجام داده اما به نظر می‌رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد در تابستان پیش رو پی‌اس‌جی را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند. حتی در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در مورد توافق امباپه با رئال مادرید منتشر شده و برخی منابع مدعی شدند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی نیز امضا شده است که البته این مسئله هرگز تایید نشد.

در یکی روز گذشته شایعات درباره کیلیان امباپه به اوج خود رسیده و حالا ESPN در گزارشی فوری مدعی شده که پاری سن ژرمن به طور کامل از حفظ کلیان امباپه ناامید شده است. بر اساس ادعای این منبع، باشگاه فرانسوی حالا مطمئن است که به زودی انتقال امباپه به رئال مادرید رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. هنوز جزئیاتی بین وکیل امباپه و رئال‌مادرید باقی مانده اما هیچ چیزی نمی‌تواند مانع نهایی شدن این انتقال شود.

در ادامه ESPN تایید کرده که پاری‌سن ژرمن تا همین هفته پیش به حفظ کیلیان امباپه مطمئن بود و آنها تمام تلاش خود را برای راضی کردن بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه انجام دادند اما نهایتا این بازیکن تصمیم به حضور در سانتیاگو برنابئو گرفته است. بر این اساس پاری‌سن ژرمن به امباپه حقوق جدید، دادن 100 درصد حق تصویر، بستن یک تیم مدعی و بازوبند کاپیتانی را وعده داده اما همه این پیشنهادات وسوسه‌کننده نظر ستاره فرانسوی را تغییر نداده است.

ادعای ESPN/ پاری سن ژرمن از حفظ کیلیان امباپه ناامید شد 2