دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سایت رجانیوز در جریان مناظره امشب اعلام کرد که از مسعود پزشکیان شکایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت رجانیوز در جریان مناظره امشب اعلام کرد که از مسعود پزشکیان شکایت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد فاضلی با اشاره به اظهارات سعید جلیلی در اولین مناظره دور دوم انتخابات نوشت: مهم است آدم‌ها در لحظه چه می‌گویند اما هر آدمی سابقه‌ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزماری دی کارلو، مسئول امور سیاسی سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که نمایندگان جامعه بین الملل در دیدار با مقامات طالبان در قطر، نگرانی های خود را در مورد محدودیت های زنان و دختران در افغانستان مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رزماری دی کارلو، مسئول امور سیاسی سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که نمایندگان جامعه بین الملل در دیدار با مقامات طالبان در قطر، نگرانی های خود را در مورد محدودیت های زنان و دختران در افغانستان مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی در مناظره تلویزیون به یک سوال درمورد فیلترینگ پاسخ نداد و تنها درباره سرعت اینترنت سخن گفت. سعید جلیلی در مناظره تلویزیون به یک سوال درمورد فیلترینگ پاسخ نداد و تنها درباره سرعت اینترنت سخن گفت. جلیلی: می توان از سکوهای خارجی استفاده کرد به شرط آنکه مسئولیت را بپذیرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه‌نگار اصولگرا با انتشار توئیتی نوشت: سعید جلیلی در مناظره امشب می‌خواهد جلوی دو قطبی تیم پزشکیان را بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چه بلایی سر مردم آوردیم با این خودروهایی که تولید کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره اینکه پایگاه حزبی را دنبال نمی کند توضیحاتی ارائه داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه‌نگار اصولگرا با انتشار توئیتی نوشت: سعید جلیلی در مناظره امشب می‌خواهد جلوی دو قطبی تیم پزشکیان را بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان گفت: چرا دبی و امارات به اینجا رسیدند، خودشان شدند؟ یا کارشناس مربوطه را به خدمت گرفتند و با آن مشورت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به پایان مرحله جنگ فشرده و انتقال به مرحله سوم نزدیک می‌شود و این مساله طرف اسرائیلی را به اعلام پیروزی توهمی و تسهیل روند رسیدن به یک توافق آتش‌بس با عنوان معامله اسرا نزدیک می‌کند؛ معامله‌ای که طی روزهای گذشته مذاکرات درباره آن از سر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به پایان مرحله جنگ فشرده و انتقال به مرحله سوم نزدیک می‌شود و این مساله طرف اسرائیلی را به اعلام پیروزی توهمی و تسهیل روند رسیدن به یک توافق آتش‌بس با عنوان معامله اسرا نزدیک می‌کند؛ معامله‌ای که طی روزهای گذشته مذاکرات درباره آن از سر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان گفت: چرا دبی و امارات به اینجا رسیدند، خودشان شدند؟ یا کارشناس مربوطه را به خدمت گرفتند و با آن مشورت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات سعید جلیلی در اولین مناظره دور دوم انتخابات واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در 2 شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.