دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات سعید جلیلی در اولین مناظره دور دوم انتخابات واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در 2 شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در 2 شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی گفت: وقتی در 8 سال شما رشد منفی یا صفر داشته باشیم این یعنی رکود و عدم اشتغال. ما میلیون‌ها دانشجو داریم که می گوید آینده شغلی‌ام چه می‌شود سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریات جمهوری در پاسخ به اظهارات پزشکیان در زمینه تعلیق و اخراج دانشجویان و اساتید به ارائه توضیحاتی پرداخت. اهم پاسخ‌های جلیلی به شرح زیر است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات گفت: از مدیران بپرسید 99 درصد نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟ وقتی مسئولان و مدیران این قانون را نمی دانند چه چیزی را مطالبه کنیم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره اینکه پایگاه حزبی را دنبال نمی کند توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات گفت: از مدیران بپرسید 99 درصد نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟ وقتی مسئولان و مدیران این قانون را نمی دانند چه چیزی را مطالبه کنیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب به نحوه مواجهه جلیلی در قضیه بنزین واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار لرستان از 2 مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5میلیون و 900هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار لرستان از 2 مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5میلیون و 900هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403، در اولین مناظره به مرور برنامه های خود در حوزه سیاسی و فرهنگی پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه روسیه را به انجام "حملات ترکیبی" به سه کشور بالتیک در امتداد مرز شرقی خود متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره فضای مجازی اینگونه پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه روسیه را به انجام "حملات ترکیبی" به سه کشور بالتیک در امتداد مرز شرقی خود متهم کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره فضای مجازی اینگونه پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه برای هرگونه مذاکره جهت حل مساله اوکراین آماده است.