دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره سازو کار برخورد با مردم درباره اعتراضات پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: دولت ها درباره برنامه های خود عمل کرده و وعده هایشان را انجام دهند. ما مدام وعده می دهیم و عمل نمی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: - لاپاز در واکنش به اظهارات دولت خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین که تلاش برای کودتا در بولیوی را «ساختگی» خوانده بود، سفیر بوینس آیرس در لاپاز را احضار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره سازو کار برخورد با مردم درباره اعتراضات پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گفت: دولت ها درباره برنامه های خود عمل کرده و وعده هایشان را انجام دهند. ما مدام وعده می دهیم و عمل نمی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس دستور زیر عمل کنید. پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس طبق فرمول عمل کنید. کد مورس امشب همستر کامبت امشب

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مسعود پزشکیان به یک حاشیه جنجالی در روز انتخابات واکنش نشان داد. مسعود پزشکیان به یک حاشیه جنجالی در روز انتخابات واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دستور واریز مبالغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم اگر با ما بودند حق دارند در خیابان بریزند اما اگر با ما نبودند و خلاف نظر ما حرف داشتند نمی توانند بیایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم اگر با ما بودند حق دارند در خیابان بریزند اما اگر با ما نبودند و خلاف نظر ما حرف داشتند نمی توانند بیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بحشی از مناظره اول مرحله دوم مسعود پزشکیان و سعید جلیلی اتهامهایی علیه ستادهای یکدیگر طرح کردند در بحشی از مناظره اول مرحله دوم مسعود پزشکیان و سعید جلیلی اتهامهایی علیه ستادهای یکدیگر طرح کردند سعید جلیلی: در 48 ساعت گذشته کلی مطلب علیه من تولید شده که هیچ‌کدام ارتباطی به موضوعات مردم ندارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت آلمانی لوفت هانزا اعلام کرد که پروازهای شبانه خود را به مقصد و مبدأ بیروت را به دلیل تشدید اوضاع امنیتی تا 31 جولای (دهم مرداد) به حالت تعلیق درآورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره رقابت انتخاباتی و اخلاق انتخاباتی توضیحاتی را ارائه داد.