دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با حضور اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌، دادستان کل کشور برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در حالیکه هنوز آتش بس در غزه برقرار نشده و جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان پایان نیافته است، اعلام کرد که باید یک طرح کلی برای مدیریت غزه پس از جنگ اسرائیل وجود داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور دوم انتخابات پایان این هفته برگزار می‌شود. تقابل میان دو نامزد راه یافته به این مرحله جدی‌تر است و در نهایت آن کسی که بتواند پایگاه رای پیشین خود را حفظ کند و بر آن بیافزاید، راهی پاستور می‌شود. اما این مسیر به هیچ وجه هموار و آسان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس با خبرنگار ورزش سه نگرانی هواداران این تیم در مورد عدم صدور مجوز خوان کارلوس گاریدو واکنش نشان داد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس با خبرنگار ورزش سه نگرانی هواداران این تیم در مورد عدم صدور مجوز خوان کارلوس گاریدو واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، ساعتی پیش خبرنگار ما مطلع شد که شورای برون مرزی مجوز کار خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی را برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استمرار شرایط جوی و وزش باد و طوفان در منطقه شمال سیستان و بلوچستان منجر شد تا فردا سه‌شنبه فعالیت تمامی ادارات و بانک‌ها در پنج شهرستان منطقه سیستان بجز دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات‌رسان با 2 ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حاجی‌زاده: منتظر فرصت «عملیات وعده صادق 2» هستیم که تعداد موشک‌های آن مشخص نیست فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه گفت که منتظر فرصت «عملیات وعده صادق 2» هستیم که تعداد موشک‌های آن مشخص نیست. سردار حاجی‌زاده بیان کرد: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز امریکایی در خلیج فارس اقدام کردیم با یک موشک هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم. در عملیات دوم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403، در اولین مناظره به مرور برنامه های خود در حوزه سیاسی و فرهنگی پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در مصاحبه با یک روزنامه ژاپنی با تأکید بر «عدم افتتاح دفتر ناتو در توکیو» ادعا کرد: چین به بزرگترین درگیری در اروپا دامن می‌زند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه اکونومیست گزارش داد که اگر مقام‌های اوکراین نتوانند با طلبکاران بر سر تجدید ساختار بدهی به توافق برسند، این کشور ممکن است در اوایل ماه اوت با نکول مواجه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه مهم مشاور اقتصادی پزشکیان: قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد. استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ابوطالب شفقت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش (شامگاه دوشنبه) آمار جدیدی از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش جواد ظریف به انتشار صوت تقطیع‌شده‌ای از طیب‌نیا درباره دوران وزارت خارجه‌اش / بی‌اخلاقی‌ها ادامه دارد، می‌ایستیم برای ایران وزیر امور خارجه به فایل صوتی منتشر شده از علی طیب‌نیا واکنش نشان داد. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت روحانی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت اول روحانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به عنوان کسی که بارها قربانی بی اخلاقی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوان عالی آمریکا در حکمی اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا برای اقدامات رسمی مصونیت دارد اما در زمینه اقدامات خصوصی از این مصونیت برخوردار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکافتن و دوشاخه شدن مو یک مشکل چند صد ساله است که پژوهشگران سعی دارند آن را برطرف کنند. موها در معرض آسیب قرار دارند و این آسیب معمولا در نوک موها رخ می‌دهد، زیرا قدیمی‌ترین و شکننده‌ترین قسمت تارهای مو هستند. شکافتن و دوشاخه شدن مو یک مشکل چند صد ساله است که پژوهشگران سعی دارند آن را برطرف کنند. موها در معرض آسیب قرار دارند و این آسیب معمولا در نوک موها رخ می‌دهد، زیرا قدیمی‌ترین و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استمرار شرایط جوی و وزش باد و طوفان در منطقه شمال سیستان و بلوچستان منجر شد تا فردا سه‌شنبه فعالیت تمامی ادارات و بانک‌ها در پنج شهرستان منطقه سیستان بجز دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات‌رسان با 2 ساعت تأخیر آغاز می‌شود.