یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه یکی از 5 عضو دائم و دارای حق وتوی شورای امنیت ریاست دوره ای این شورا را در ماه جاری میلادی (جولای) بر عهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوان عالی آمریکا امروز با صدور حکمی اعلام کرد که «ترامپ» مصونیت مطلق ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس اعلای هند برای ادای احترام به رهبران تازه درگذشته ایران، مالاوی و تانزانیا، کار خود را با چند دقیقه سکوت آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اجازه برخی دولت‌های غربی برای تهدید و توهین به رای‌دهندگان ایرانی در خارج از کشور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حضور هموطنان عزیز ایرانی خارج از کشور در پای صندوق‌های رأی، برغم برخی سختی‌ها، یکی از جلوه‌های زیبای همبستگی ملی ایرانیان داخل و خارج بود. سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه البته عده‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست اعضای معاونت زنان ستاد نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «دختران و زنان در دولت پزشکیان» مطرح شد:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ و جو بایدن در مناظره انتخاباتی خود درباره ایران هم صحبت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای اجرایی کردن برنامه چشم انداز 2030 گام هایی جدی برداشته و همزمان بستر را برای حضور سرمایه گذاران خارجی هموار کرده تا اینگونه بتواند عبوری آرام از اقتصاد وابسته به نفت داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری اعضای باند 4 نفره کلاهبردار در فضای مجازی با 40 میلیارد ریال در بانه خبر داد. فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری اعضای باند 4 نفره کلاهبردار در فضای مجازی با 40 میلیارد ریال در بانه خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی آزادی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در پی شکایت تعدادی از شهروندان بانه مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران گفت: باید کسی را به‌عنوان فرد اصلح برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که صرفاً نگرش یک‌سویه نداشته باشد، بلکه به تمام مشکلات در تمام زمینه‌ها توجه ویژه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس اعلای هند در آیین بازگشایی (لوک سابها) خود، ضمن ادای احترام به آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان، رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید کشورمان، آنها را «دوستان هند» خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی گسترش آتش‌سوزی در جنگل‌ها، روسیه در 2 منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره دعاوی بازار و تشکل‌های خودانتظام سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تخلف اعضاء هیات مدیره، سهامدار عمده و مدیران یک کارگزاری از محکومیت و مجازاتی سنگین برای آن ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه اکونومیست با اشاره به ادامه تاثیرات ویرانگر جنگ بر اقتصاد اوکراین نوشته که کی‌یف تنها به اندازه یک ماه فرصت دارد تا از نکول بدهی خود اجتناب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای رفتار اسرائیل با اسرای فلسطینی از نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری استان البرز از انسداد در جاده چالوس خبر داد.