یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیراهن سفید، همیشه یه انتخاب شیک و جذاب برای دخترا و بانوان ایرانی تو مجالس و مهمونیاست. حالا مدل پیراهن سفید بلند و کوتاه هر کدوم جذابیت‌های خاص خودشونو دارن. پیراهن سفید، همیشه یه انتخاب شیک و جذاب برای دخترا و بانوان ایرانی تو مجالس و مهمونیاست. حالا مدل پیراهن سفید بلند و کوتاه هر کدوم جذابیت‌های خاص خودشونو دارن. به گزارش عرشه آنلاین، مثلاً اگه قراره کتونی سفید بپوشی، ست کردنش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمارهای بانک مرکزی، تسهیلات پرداختی در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای تمامی مستاجران که مالکان نرخ اجاره را رعایت نمی‌کنند فرصت 5 ساله برای شکایت قرار داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه سال از پخش آخرین قسمت یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون یعنی «پایتخت» می گذرد. سه سال از پخش آخرین قسمت یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون یعنی «پایتخت» می گذرد. سریالی که آخرین سری آن در بحران کرونا تولید و در نوروز 1400 پخش شد؛ حال بعد از گذشت سه سال خبرهایی درباره ساخت فصل جدید این مجموعه به گوش رسیده است. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا خمسه، بازیگر نقش «بابا پنجعلی» سریال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموعه جهادگران کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم انتخابات اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران خواستار «توضیح و اقدام برخی کشورهای غربی نسبت به رفتارهای وحشیانه، غیرمتمدنانه و غیرقانونی عده‌ای هنجارشکن» شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه رئال مادرید حساب‌های تونی کروس، ناچو فرناندز و خوسلو که رسما از این تیم جدا شده‌اند را در اینستاگرام آنفالو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم‌مقام سابق سازمان صدا و سیما به خاطره‌ای از شهید امیرعبداللهیان پرداخته است که در فضای این روزهای انتخابات مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگاه ملی مجوزها طی یک اطلاعیه اعلام کرد که درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از 15 تیر فقط از طریق درگاه ملی مجوزها مقدور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سردار سید تیمور حسینی درباره هوشمندسازی در پلیس راهور اظهارکرد: یکی از اولویت‌های اصلی فراجا توجه به موضوع هوشمندسازی است که این موضوع در تمام پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس راهور دنبال می‌شود و ما به دنبال این هستیم تا اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در تمامی بخش‌ها از اعمال جریمه تخلفات رانندگی گرفته تا ارائه خدمات پلیس راهور به شکل هوشمند و در کمترین‌زمان ممکن ارائه شود. سردار سید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مخبر در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره جنوبی برای دومین سال متوالی را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان با کنایه به سعید جلیلی نوشت: این عزیزانی که با خط بدون فیلتر، توییت زده اند؛ برای اینترنت مردم، «طرح صیانت» تجویز می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: همین هفت میلیادر دلار پرتی نفت و گاز را که عنوان کردم، آیا اجنه می‌خورند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله یک ایرانی به ماموران پلیس در ایالت بایرن، مهاجم کشته شد رسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که شامگاه یکشنبه 10 تیرماه در ایستگاه قطار شهر لاوف ان دیر پگنیتس در ایالت بایرن آلمان یک مرد با چاقو به سه مأمور پلیس حمله کرد. خبرگزاری دولتی آلمان گزارش داد که در نتیجه تیراندازی پلیس، فرد مهاجم کشته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: در سه ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 260 هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.