یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی در گزارشی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اذعان کرده که این کشور امروز با وجود تمام تحریم‌ها، نسبت به دهه‌های گذشته نفوذ و تأثیرگذاری بیشتری در عرصه بین‌المللی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دوازدهم از تشکیل کمیته‌های این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران خواستار «توضیح و اقدام برخی کشورهای غربی نسبت به رفتارهای وحشیانه، غیرمتمدنانه و غیرقانونی عده‌ای هنجارشکن» شد که سعی کردند مانع از رأی‌دادن ایرانیان شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متقاضیان می توانند یک خودروی برقی را به صورت نقد واقساط با باز پرداخت اقساط 12 ماهه و 24 ماهه خریداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی همسرش برای ماندن در کاخ سفید همچنان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر ملایر گفت: چرا مردم را دسته‌دسته می‌کنید و می خواهید ما را در مقابل یکدیگر قرار دهید.

وب‌گاه 55 آنلاین

«علی خضریان»، سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ممنوعیت واردات آیفون اظهاراتی بیان داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید بانک شهر در این مدت 220 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده است. عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید بانک شهر در این مدت 220 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد واریزی مالک باشگاه گفت: ما با بانک شهر جلسه داشتیم و مدیران آنها قصد کمک به پرسپولیس دارند. تمام مدیران و معاونین بانک شهر حضور داشتند و قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال جلالی‌زاده نوشت: با توجه به بحث و بررسی و صحبت‌های انجام شده در خصوص انتخابات؛ جمع‌بندی علما، تحصیلکردگان و فرهیختگان جامعه اهل‌سنت و بلوچ؛ حضور در انتخابات و رای به جناب پزشکیان می باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کل سابق ناتو تاکید کرد که آلمان با تردید درباره کمک بیشتر به اوکراین، باعث طولانی شدن جنگ می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد. قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد. ، امیر لاجوردی در شبکه اجتماعی ایرانی خود نوشت: با توجه به استقبال هموطنان از بسته اینترنت رایگان برای دور اول انتخابات، بسته هدیه جدید 10 گیگابایت 7روزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران تاکید کرد که قیمت مصوب نان در سه سال اخیر تغییر نداشته است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحید حقانیان در پیامی اعلام کرد: پزشکیان هم اصولگرا، هم اصلاح‌طلب و مهمتر از همه مردمی است و به خروج ایران از انزوا فکر می‌کند. آینده بهتر با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان. یا علی مدد

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی یک عمل جراحی 4 ساعته در بیمارستان گراش، تومور 11 کیلویی از شکم بیمار خارج شد. طی یک عمل جراحی 4 ساعته در بیمارستان گراش، تومور 11 کیلویی از شکم بیمار خارج شد. خانم 42 ساله که با تومور بزرگ و وسیع داخل لگن و شکم تحت عمل جراحی 4 ساعته قرار گرفت و تومور 11 کیلویی به همراه قسمتی از روده و مثانه از بدن بیمار خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار طلا و سکه، قیمت‌ها در مسیر کاهشی قدم برداشتند و پایین آمدند. همچنین قیمت اونس پس از نوسان محدودی که در یک هفته اخیر به ثبت رسانده بود، سرانجام در مسیر صعود قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغات شهری به نامزدها در تهران برگزار شد.