یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسین سلمانی به یکی از معماهای مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. ماجرای حضور شاه ماهی نقل و انتقالات در پرسپولیس چیست؟ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس وارد محل این باشگاه شد و گذرنامه خود را تحویل مدیران داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی ها نشان می‌د هد که رشد سطح تقاضا در هفته های اخیر گریبانگیر بازار ارز شده است. دلیل افزایش قیمت دلار چه بود؟ توپ افزایش قیمت دلار در زمین تقاضا افتاد قیمت دلار در سومین روز هفته با کاهش محدودی در پله ابتدایی کریدور ششم معامله شد. روند رنج اسکناس دلار برخلاف دو روز ابتدایی هفته رخ داد. کارشناسان اقتصادی احتمال افزایش انتظارات تورمی بعد از انتخابات را دلیل رشد تقاضا می‌دانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که در مراسم روز استقلال آمریکا شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زاکربرگ گفت: «به‌عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته‌های آتی در اینستاگرام، این چت‌روبات هوش مصنوعی را در صفحه کاربران مورد علاقه خود و هوش مصنوعی‌های مبتنی بر علاقه خود ببینند.» زاکربرگ گفت: «به‌عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته‌های آتی در اینستاگرام، این چت‌روبات هوش مصنوعی را در صفحه کاربران مورد علاقه خود و هوش مصنوعی‌های مبتنی بر علاقه خود ببینند.» مارک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار خبر داد که در سه ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 260 هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حمله شیمیایی سردشت، اظهار داشت: تراژدی سردشت، واقعه‌ای است که ما را در محکومیت این حادثه متحد کرده و اراده ما را در حمایت از اهداف کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی تقویت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیفیت هوای شهر تهران از بعدازظهر روز دوشنبه با میانگین 176 در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد و در چند نقطه پایتخت شرایط قرمز و بنفش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه خبر داد که کنترل دو منطقه در نزدیکی خارکف و دونتسک به دست نیروهای روسی افتاد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خسروانی، عضو ارشد ستاد جلیلی: پهنای باند اختصاصی پلتفرم‌های پرمصرف خارجی مثل اینستاگرام باید کاهش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیده شد، قرار است وعده یارانه نقدی 1 میلیون تومانی در مناظره‌های آتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شود. تسنیم نوشت: شنیده شد، قرار است وعده یارانه نقدی 1 میلیون تومانی در مناظره‌های آتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ در حالی اولین مناظره دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی - سیاسی امشب و مناظره...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران در مطالعه‌ای جدید ادعا می‌کنند که آخرین ماموت های پشمالو روی زمین در اثر یک طوفان شدید یا بیماری همه‌گیر از بین رفته‌اند. پژوهشگران در مطالعه‌ای جدید ادعا می‌کنند که آخرین ماموت های پشمالو روی زمین در اثر یک طوفان شدید یا بیماری همه‌گیر از بین رفته‌اند. این یافته حاکی از آن است که اگر چنین رویداد انقراضی رخ نمی‌داد، این جانوران غول‌پیکر ممکن بود تا امروز به حیات خود ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه مازندران از مسدودیت محور هراز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نشست خبری اشاره کرد که باید بحث کارشناسی صورت گیرد تا مشخص شود آیا بنزین، یک شبه 50 هزار تومان شود یا در طول یک سال؟

خبرگزاری مهر

یک رسانه نزدیک به تیم فوتبال اینتر پوستری از مراسم معارفه مهدی طارمی طراحی و منتشر کرد و به استقبال این بازیکن رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ستاد پزشکیان به تخریب این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سوی خبرگزاری تسنیم واکنش نشان داد.