یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو استاد برجسته از مسعود پزشکیان حمایت کردند و نوشتند: ما از مسعود پزشکیان بوی صداقت می‌شنویم و در دور دوم هم به او رای می‌دهیم. دو استاد برجسته از مسعود پزشکیان حمایت کردند و نوشتند: ما از مسعود پزشکیان بوی صداقت می‌شنویم و در دور دوم هم به او رای می‌دهیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ استاد محمد علی موحد (عرفان‌پژوه، تاریخ‌پژوه و حقوقدان برجسته ایرانی) و استاد محمد مجتهد شبستری (دین‌پژوه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم اربعین شهادت سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش برگزار شد. مراسم اربعین شهادت سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مراسم اربعین شهادت سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش، شب گذشته و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور علما، روحانیون و مردم قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افسر سابق سیا گفت: گام ایران و بحرین در مسیر عادی‌سازی روابط، نشان‌دهنده افول هژمونی و توان آمریکا برای ایجاد ائتلاف در خاورمیانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با ریزش 20 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 2 هزار و 836 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از سربازان مرزبانی جکیگور واقع در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور کیش از شماره گذاری اولین گروه از خودرو‌های وارداتی در کیش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس استان آذربایجان غربی از صاحبان خودروهای توقیفی در پارکینگ ها خواست برای ترخیص خودروها اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما گفت: مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی خواهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهید امیرحسین شیخ هادی از سربازان مرزبانی جکیگور واقع در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید امیرحسین شیخ هادی از سربازان مرزبانی جکیگور واقع در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید شیخ هادی متولد سوم خرداد 82 و اهل مشهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویب نامه هیئت وزیران با موضوع لغو روادید برای دارندگان گذرنامه عادی ایران و تاجیکستان ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین کنعانی زادگان ملی‌پوش حال حاضر پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم واکنش جالبی داشت. حسین کنعانی زادگان ملی‌پوش حال حاضر پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم واکنش جالبی داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ پرسپولیس همچنان درگیر تغییر شرایط است و هواداران این تیم امیدوارند بار دیگر اتفاقات مثبتی را در مسیر نقل و انتقالات شاهد باشند. تیمی که بعد از قهرمانی ستاره‌هایش را از دست داد و سرمربی‌اش نیز کنار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، درخواست احزاب تندروی حاضر در کابینه حاکم را برای عزل فرمانده ارتش، به خاطر شکست در نوار غزه رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد استان تهران نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این شایعه که دکتر پزشکیان به دلیل بیماری در مناظره امشب حضور ندارند، صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌لحظاتی از تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی با حضور حسن یزدانی و امیرحسین زارع را، ببینید. لحظاتی از تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی با حضور حسن یزدانی و امیرحسین زارع را، ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما با بیان اینکه محور نخستین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرهنگی - سیاسی است، گفت: حدود 12 محور بر اساس دیدگاه‌های مطرح شده نامزدها در دور اول اختصاصی‌سازی شده و مطرح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال، با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد. امیر عابدزاده بار دیگر از ماریتیمو پرتغال جدا شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال، با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد.