یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویب نامه هیئت وزیران با موضوع لغو روادید برای دارندگان گذرنامه عادی ایران و تاجیکستان ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین کنعانی زادگان ملی‌پوش حال حاضر پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم واکنش جالبی داشت. حسین کنعانی زادگان ملی‌پوش حال حاضر پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم واکنش جالبی داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ پرسپولیس همچنان درگیر تغییر شرایط است و هواداران این تیم امیدوارند بار دیگر اتفاقات مثبتی را در مسیر نقل و انتقالات شاهد باشند. تیمی که بعد از قهرمانی ستاره‌هایش را از دست داد و سرمربی‌اش نیز کنار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، درخواست احزاب تندروی حاضر در کابینه حاکم را برای عزل فرمانده ارتش، به خاطر شکست در نوار غزه رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد استان تهران نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این شایعه که دکتر پزشکیان به دلیل بیماری در مناظره امشب حضور ندارند، صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌لحظاتی از تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی با حضور حسن یزدانی و امیرحسین زارع را، ببینید. لحظاتی از تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی با حضور حسن یزدانی و امیرحسین زارع را، ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما با بیان اینکه محور نخستین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرهنگی - سیاسی است، گفت: حدود 12 محور بر اساس دیدگاه‌های مطرح شده نامزدها در دور اول اختصاصی‌سازی شده و مطرح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال، با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد. امیر عابدزاده بار دیگر از ماریتیمو پرتغال جدا شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال، با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رنانی: «همین گشایش‌های اندک کمک می‌کند تا ما خفه نشویم؛ تا آنگاه که یا از آسمان مشیتی فرا رسد یا ملت ایران به تصمیم تازه‌ای برسد. آری گام‌های توسعه و رفتن در این راه به همین کندی و دشواری است، صبور باشیم؛ و البته مردم ایران پس از چهل‌سال بازی‌خوردن، اکنون بازیگری را آموخته‌اند و این یعنی ما دیگر نگران خوردنِ یک تک گل نیستیم؛ چرا که مردم ما رسم پنالتی گرفتن را آموخته‌اند.» محسن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهید امیرحسین شیخ هادی از سربازان مرزبانی جکیگور واقع در سیستان و بلوچستان در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات باقی‌مانده گندم‌کاران، توضیحاتی داد دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت بخشی از مطالبات گندم کاران ظرف امروز و فردا خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دولت سیزدهم پس از قیمت‌گذاری غیراصولی و پایین‌تر از تورم برای خرید تضمینی گندم، حالا با بدعهدی خود نسبت به تسویه مطالبات گندم کاران صدای اعتراض...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات خارج از بازار برق در بورس انرژی به چه حجمی رسید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت مطالبات گندم کاران مشخص شد دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت بخشی از مطالبات گندم کاران ظرف امروز و فردا خبر داد. دولت سیزدهم پس از قیمت‌گذاری غیراصولی و پایین‌تر از تورم برای خرید تضمینی گندم، حالا با بدعهدی خود نسبت به تسویه مطالبات گندم کاران صدای اعتراض کشاورزان را درآورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اجرای دو مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم به مهدی خسروی سپرده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسکوف وی در پاسخ به سوالی در مورد تماس های احتمالی پوتین و لوکاشنکو رؤسای جمهوری روسیه و بلاروس در این زمینه خاطرنشان کرد: رهبران کشورها اگر لازم بدانند می توانند این کار را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش واردات 20 خودروی دیگر به کیش را تایید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از محسن منصوری رئیس ستاد جلیلی خبرساز شد عکسی از محسن منصوری رئیس ستاد جلیلی خبرساز شد به گزارش عرشه آنلاین؛ سایت انتخاب نوشت عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای با انتشار عکسی از محسن منصوری معاون اجرایی رئیسی و رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی او را از حمله کنندگان به سفارت عربستان معرفی کرد.