یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان قدیمی پرسپولیس پاسپورت‌ها را تحویل نمی‌دهند! بازیکنان قدیمی پرسپولیس تاکید دارند تا زمانی که مطالبات شان پرداخت نشود در تمرینات این تیم حاضر نخواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ به جز بازیکنان جدید که برای امضای قرارداد خواهان دریافت پیش پرداخت هستند و بازیکنان تمدیدی که به توافق رسیده‌اند تا زمانی که پول نگیرند قراردادشان را تمدید نکنند، برخی بازیکنان قدیمی پرسپولیس که با این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجاره‌ها در منطقه یک تهران تا 45 درصد بالا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فروش نقد و اقساط خودروی EJ7 کرمان موتور از روز سه شنبه 12 تیرماه 1403 آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: تصاویری از تشییع پیکر،‌شهید حافظ امنیت «فرهاد جلیل» منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با یک انتخاب حیاتی و تاریخی میان دو راه مواجه هستیم / «رأی دادن و ندادن» سرنوشت حداقل یک دهه آینده را رقم می‌زند / با یک دولت تندرو همه ما ضرر می‌کنیم، چه رأی داده باشیم چه رأی نداده باشیم / یک نامزد تحریم را نعمت و دیگری فاجعه می‌داند حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در روز جمعه 15 تیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان به دلیل اختلاف خانوادگی شوهرش را با ساطور به قتل رساند زن جوان به دلیل اختلاف خانوادگی شوهرش را با ساطور به قتل رساند به گزارش عرشه آنلاین؛ زن جوانی که همسر خود را با ضربات ساطور به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات موسسات بهداشت بین‌المللی ناظر بر شیوع بیماری «ام‌پاکس» (که پیش‌تر با نام آبله میمونی شناخته می‌شد) هشدار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: صندوق‌های درب قرمز که در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موجود است در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری استفاده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاکنون برق 160 اداره پرمصرف پایتخت به دلیل همکاری نکردن در کاهش مصرف برق قطع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

(ویدئو) پزشکیان: اگر چیزی از بیت‌المال برداشته‌ام، مرا جلوی چشم مردم اعدام کنند مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در اجتماع هوادارانش در ورزشگاه نسیم‌شهر گفت: بروند بگردند و ببینند چه در زندگی خودم، چه در زندگی خانواده و فرزندانم، اگر چیزی از بیت المال برداشتم، مرا جلوی چشم مردم اعدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تئوریسین سیاسی اصلاحات خطاب به جلیلی نوشت: شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری مناظره مهم دو نفره جلیلی و پزشکیان در دور دوم انتخابات مشخص شد مجری مناظره مهم دو نفره جلیلی و پزشکیان در دور دوم انتخابات مشخص شد به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با اشاره به تفاوت‌های 2 مناظره باقی‌مانده بیان کرد که این منظره‌ها بعد از 15 سال 2 نفره برگزار می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان مربوطه برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات باقی مانده گندم‌کاران ظرف امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

بدمینتون باز چینی در حین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا بر اثر تشنج بیهوش شد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند پرداخت شده است.