یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: صندوق‌های درب قرمز که در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موجود است در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری استفاده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاکنون برق 160 اداره پرمصرف پایتخت به دلیل همکاری نکردن در کاهش مصرف برق قطع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

(ویدئو) پزشکیان: اگر چیزی از بیت‌المال برداشته‌ام، مرا جلوی چشم مردم اعدام کنند مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در اجتماع هوادارانش در ورزشگاه نسیم‌شهر گفت: بروند بگردند و ببینند چه در زندگی خودم، چه در زندگی خانواده و فرزندانم، اگر چیزی از بیت المال برداشتم، مرا جلوی چشم مردم اعدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تئوریسین سیاسی اصلاحات خطاب به جلیلی نوشت: شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری مناظره مهم دو نفره جلیلی و پزشکیان در دور دوم انتخابات مشخص شد مجری مناظره مهم دو نفره جلیلی و پزشکیان در دور دوم انتخابات مشخص شد به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با اشاره به تفاوت‌های 2 مناظره باقی‌مانده بیان کرد که این منظره‌ها بعد از 15 سال 2 نفره برگزار می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان مربوطه برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات باقی مانده گندم‌کاران ظرف امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

بدمینتون باز چینی در حین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا بر اثر تشنج بیهوش شد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه 1402 نیز پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همایون شجریان و سامی یوسف طی یک همکاری مشترک، یک قطعه موسیقی جدید منتشر کردند آهنک جدید و مشترک همایون شجریان و سامی یوسف منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص بیماری‌های عفونی با بیان این که تب دنگی انتقال فرد به فرد ندارد، گفت: گزارشی از شیوع بیماری دنگی در تهران وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در بازار ثبات را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به 42,900,000 (چهل و دو میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.63 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را ممنوع کرده است، در تازه‌ترین اظهار نظر، گفت که کی‌یف تنها از طریق میانجی قادر است با مسکو وارد مذاکره شود.

وب‌گاه تابناک

ممنوعیت واردات گوشی اپل اصلاح شد فقط شامل14 به بعد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان قیمت خورد.

خبرگزاری تسنیم

سنگربان تیم ملی ایتالیا با وجود حذف شرم‌آورانه این تیم از رقابت‌های یورو 2024، حضور در این تورنمنت را تجربه‌ای ارزشمند برای خود و هم‌تیمی‌هایش دانست.