یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام سلبریتی ها در این چند سال از ایران رفتند؟ امروز انتشار یک شایعه درباره نیکی کریمی، بازیگر سرشناس سینمای ایران کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی را در بهت و حیرت فرو ببرد. شنیده شده است که نیکی کریمی با بستن چمدان خود، برای همیشه تصمیم به ترک ایران گرفت و به آمریکا مهاجرت کرد. سوپراستار سینمای ایران در دهه 70 ایالت کالیفرنیا را برای ادامه زندگی خود در غربت انتخاب کرده است. هنوز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 8 تیرماه در سراسر کشور برگزار شد و در نهایت از مجموع 24 میلیون و 535 هزار و 185 رای ماخوده، آقایان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی به ترتیب 42.6، 38.8، 13.8 و 0.8 درصد از آرا را به خود اختصاص دادند. بر این اساس با توجه به اینکه هیچ‌یک از کاندیدا‌ها حائز اکثریت 50 به اضافه یک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور به مردم هشدار داد: از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید. اسناد و مدارک هویتی، سند رسمی و اطلاعات هویتی هر شخص است و طبق ماده 34 قانون ثبت احوال، افشای اطلاعات مذکور ممنوع است. طبق گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، اسناد ثبت احوال اصلی ترین سند هویتی شهروندان است و اطلاعات وقایع و احوال شخصیه افراد طبق قانون در آن به ثبت می رسد و سند رسمی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار گاز طبیعی در ازمیر ترکیه پنج کشته و دست کم 60 زخمی برجای گذاشته است. انفجار گاز طبیعی در ازمیر ترکیه پنج کشته و دست کم 60 زخمی برجای گذاشته است. این حادثه اواخر روز گذشته (یکشنبه) رخ داده و گفته می‌شود که وضعیت جسمانی دست کم 10 نفر از مصدومان وخیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در حاشیه نمایشگاه الکامپ گفت: سرعت اینترنت موبایل حداقل 10 برابر و اینترنت ثابت باید 50 برابر افزایش پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعات در مورد استقلالی شدن آقای گل سابق پرسپولیس به پایان رسید. شایعات در مورد استقلالی شدن آقای گل سابق پرسپولیس به پایان رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن علی علیپور به استقلال مطرح و حتی عنوان شد باشگاه پرسپولیس قید بازگشت این بازیکن را زده و به همین علت علیپور قصد دارد بین استقلال و سپاهان یک تیم را انتخاب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی به 43,170,000 (چهل و سه میلیون و یکصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از 397 نفر به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، گفت: علت مسمومیت شهروندان رضوانشهری همچنان در دست بررسی است و تا اعلام نتایج بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

خبرگزاری تسنیم

اظهارات اخیر رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار پایین آمده است، قیمت سکه امامی به 43,170,000 (چهل و سه میلیون و یکصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار یک شایعه درباره نیکی کریمی، بازیگر سرشناس سینمای ایران کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی را در بهت و حیرت فرو ببرد. انتشار یک شایعه درباره نیکی کریمی، بازیگر سرشناس سینمای ایران کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی را در بهت و حیرت فرو ببرد. شنیده شده است که نیکی کریمی با بستن چمدان خود، برای همیشه تصمیم به ترک ایران گرفت و به آمریکا مهاجرت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین "جشنواره پنیر ایران" از سوی انجمن لبنی با حضور برندهای بزرگ و معتبر این حوزه واقع در برج میلاد تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حداکثر حجم سفارش و خرید در حراج سکه برای هر متقاضی مجموعاً 5 قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان 5 قطعه ربع سکه یا 5 قطعه نیم سکه یا 5 قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از 5 قطعه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله شدید موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه از جمله «اشکول» خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک از وقوع یک نزاع خانوادگی منتهی به قتل در این شهرستان خبر داد. قاتل با همسر خود دچار اختلافات خانوادگی بوده، اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه فرد قاتل که به مواد مخدر اعتیاد داشته، به منزل پدر همسر خود مراجعه و پس از مشاجره لفظی با یک قبضه کت کمری اقدام به قتل همسر، پدر و مادر همسرش نموده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات قیمت را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.