یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار یک خودرو بمب‌گذاری شده در جنوب تایلند تاکنون یک کشته و 18 مجروح برای جای گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: توافق با حماس ممنوع است. تنها باید با آنها جنگید. اگر جنگ متوقف شود من در کابینه نمی‌مانم.

وب‌گاه ورزش سه

لئوناردو ژاردیم به صورت توافقی، قراردادش را با الریان قطر فسخ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد جاده هراز به دلیل انجام عملیات راهسازی خبرداد و گفت:‌این انسداد جاده از ساعت هشت تا 17 دوشنبه های هر هفته تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: جلوی بیرانوند هیچکس جرات نمی‌کند بایستد! تنها آقای درویش نیست و همه مدیرعامل‌ها جلوی امثال بیرانوند منفعل هستند. من در استقلال هم بودم همین قضیه حاکم بود. معاون حقوقی پرسپولیس گفت: جلوی بیرانوند هیچکس جرات نمی‌کند بایستد! تنها آقای درویش نیست و همه مدیرعامل‌ها جلوی امثال بیرانوند منفعل هستند. من در استقلال هم بودم همین قضیه حاکم بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ صحبت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگون شدن یک دستگاه خودرو در جنوب شرقی پاکستان به جان باختن دست کم چهار نیروی پلیس منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار طلا و سکه در حالی امروز معاملات خود را از سر خواهد گرفت که قیمت ها در پایان روز یکشنبه 10 تیر، روند صعودی را تجربه کردند و از مرزهای مقاومتی گذشتند.

وب‌گاه ورزش سه

خوسلو با انتشار پیامی در حساب شخصی خود در توییتر از هیجانش برای بازی در الغرافه نوشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه ای به وزیر اقتصاد، خواستار اصلاح مصوبه تسهیل پروانه طبابت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهادی ادامه داد: 30 تا 40 درصد احکام بازنشستگان سال 1400 تا 1402 که در نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد. فرهادی ادامه داد: 30 تا 40 درصد احکام بازنشستگان سال 1400 تا 1402 که در نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. برخی ایام و ساعات در سال در اقوال مختلفی به عنوان ایام نحس معرفی شده اند، در این ایام نباید تصمیماتی گرفت که به مسائل مهم زندگی مربوط می شوند. از این رو باید از ساعت سعد و ساعت نحس مانند زمان های قمر در عقرب اطلاع داشته باشیم. در ادامه این مطلب شما را با ساعات سعد و نحس آشنا می کنیم. آیا می دانید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که مسؤولان فرودگاه آنتالیای ترکیه از تامین سوخت برای این هواپیما به علت اینکه دفتر شرکت هواپیمایی آن در اراضی اشغالی بوده، خودداری کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس ستاد انتخابات پزشکیان با اعلام خبر برطرف شدن کسالت این نامزد انتخابات از حضور قطعی او در مناظره انتخاباتی روز آینده خبر داد. رییس ستاد انتخابات پزشکیان با اعلام خبر برطرف شدن کسالت این نامزد انتخابات از حضور قطعی او در مناظره انتخاباتی روز آینده خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو...