یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوالفضل جلالی امیدوار بود بتواند مجوزهای لازم برای ادامه همکاری با استقلال را به دست بیاورد که قوانین جدید مانع از این اتفاق خواهد شد و این بازیکن برای سپری کردن دوران سربازی ناچارا باید به ملوان انزلی برود. ابوالفضل جلالی امیدوار بود بتواند مجوزهای لازم برای ادامه همکاری با استقلال را به دست بیاورد که قوانین جدید مانع از این اتفاق خواهد شد و این بازیکن برای سپری کردن دوران سربازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سقوط یک فروند هواپیمای سبک در بزرگراهی در فرانسه به مرگ سه نفر منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که در یک اقدام هولناک توسط همسرش درون خودرو به آتش کشیده شده بود، به طرز معجره‌آسایی از مرگ نجات یافت اما صورتش چنان سوخت که... زن جوانی که در یک اقدام هولناک توسط همسرش درون خودرو به آتش کشیده شده بود، به طرز معجره‌آسایی از مرگ نجات یافت اما صورتش چنان سوخت که... به گزارش عرشه آنلاین؛ ماجرای این حادثه تکان‌دهنده هنگامی در شهرستان قوچان لو رفت که زن 42 ساله با چهره‌ای که از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده جلیلی: دختران بی‌حجاب را تنبیه ملایم می‌کنیم، مثل زندان! مریم اشرفی گودرزی نماینده سعید جلیلی خیال زنان و دختران ایرانی را راحت کرد: اگر حجاب تان را رعایت نکنید، داغ و درفش نداریم و شلاق هم نمی‌زنیم؛ فقط یک سری تنبیهات ملایم برایتان داریم مثل دعوت به یک جایی برای گرفتن تعهد، جریمه مالی و زندان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو گفت این ائتلاف، چین را به‌عنوان «دشمن» در نظر نمی‌گیرد اما در عین حال مدعی شد که این کشور آسیایی «چالشی» را برای ناتو و غرب‌جمعی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده رئیس‌جمهور ایالات متحده به او گفته‌اند که علی‌رغم عملکرد فاجعه‌بار در مناظره، در رقابت ریاست‌جمهوری باقی بماند. برخی از اعضای خانواده بایدن هم از نحوه آماده‌سازی او از سوی کارکنانش برای رویارویی انتخاباتی 27 ژوئن با ترامپ انتقاد کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

حسن روحانی که خود و تیمش این بار اطراف یک نامزد انتخاباتی را گرفته اند، سال 99 مدعی شد، دولتش 4.5 میلیون مسکن ساخت، این در حالی است که عباس آخوندی روز پایان وزارتش به صراحت اعلام کرد، «افتخار دولتش این است که حتی 1 مسکن نساخته است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز‌های اخیر بازار غیر‌رسمی ارز تهران روند افزایشی جدیدی را آغاز کرده است. روز گذشته (یکشنبه) هر برگ از این اسکناس آمریکایی با رشد 750 تومانی نسبت به نرخ روز پیشین در رقم 61 هزار و 950 تومان به فروش رسید. در روز‌های اخیر بازار غیر‌رسمی ارز تهران روند افزایشی جدیدی را آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس تهران احتمالاً معاملات امروز را با کاهش تراز شاخص‌های اصلی آغاز کند. احتمال بازدهی منفی و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، برای چندمین بار طی چند ماه گذشته گرانی به سراغ اسرائیلی‌ها آمده و این بار خدمات در اسرائیل گران شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس طرح جدید یارانه کالابرگ الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 61 میلیون نفر مشمولین دریافت یارانه هفت دهک پایین می‌توانند در صورت تهیه یکی از یازده قلم کالای اساسی از فروشگاه‌های متصل به شبکه کالابرگی به‌جای 120 هزار تومان یارانه تشویقی، از 220 هزار تومان یارانه تا پایان اردیبهشت 1403 برخوردار شوند براساس طرح جدید یارانه کالابرگ الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاتل با همسر خود دچار اختلافات خانوادگی بوده، اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه فرد قاتل که به مواد مخدر اعتیاد داشته، به منزل پدر همسر خود مراجعه و پس از مشاجره لفظی با یک قبضه کت کمری اقدام به قتل همسر، پدر و مادر همسرش نموده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا 11 تیر ماه با موضوع دارایی تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وریا غفوری تصویر جالبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشین ارتباطات به اظهارات مشاور جلیلی درباره قیمت بنزین واکنش نشان داد.