یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادقی، عضو شورای شهر تهران با وجود منع قانونی از تریبون رسمی پارلمان شهری پایتخت به حمایت از جلیلی و تخریب پزشکیان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته‌های اخیر خبرهایی از رویت هما یا همان کرکس ریش‌دار و کرکس مصری منتشر شده است این در حالیست که به گفته یک عضو کارگروه حفاظت از کرکس اتحادیه حفاظت از طبیعت هیچ کدام از این دو گونه در ایران کمیاب و نایاب نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عینک آفتابی مناسب برای محافظت از چشم‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های یووی خورشید و سایر محرک‌های محیطی مانند باد و گردوغبار ضروری است.

وب‌گاه ورزش سه

آلخاندرو گارناچو، ستاره تیم ملی آرژانتین و تیم منچستریونایتد انگلیس، بعد از دیدار با مسی بحث جدیدی در مورد اینکه بالاخره از نظر او هموطن فوق ستاره‌اش بهتر است یا کریستیانو رونالدو پرتغالی را آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی، در پاسخ به ادعاهای برخی از کانال‌ها و رسانه‌ها مبنی بر ضریب 3 گرفتن مشارکت گفت: «هدف انتشار این مطلب مشخص است. این مطلب جهت ایجاد ابهام مطرح‌شده تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد. اما واقعیت این است که بدبینی‌هایی نسبت به انتخابات گذشته به‌ویژه نسبت به انتخابات 1388 این شائبه را ایجاد می‌کند که این نوع استدلال‌ها پذیرفته شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کارگروه حفاظت از کرکس در اتحادیه حفاظت از طبیعت گفت: 2 گونه هما و کرکس کوچک بر اساس اطلس پرندگان ایران پراکندگی وسیعی در کشورمان دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گابریل آتال نخست‌وزیر فرانسه با بیان اینکه حزب راست افراطی «اجتماع ملی» به دنبال کسب اکثریت مطلق در پارلمان این کشور است، نسبت به افزایش قدرت راستگرایان در این کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حج و زیارت از پیگیری و هماهنگی با عربستان برای برقراری عمره پس از حج خبر داد و گفت به محض مشخص شدن جزئیات و توافق با عربستان، زمان ثبت‌نام عمره اعلام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکتیک رقیب‌هراسی یکی از متداول‌ترین تاکتیک‌های انتخاباتی در سرتاسر جهان به شمار می‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حزب الله لبنان در برابر لفاظی‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از همان ابتدای اعلام اسامی کاندیداهای نهایی از سوی شورای نگهبان، کم و بیش روشن بود که انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به دور دوم کشیده می‌شود، اما این انتخابات جنبه‌های غیرمنتظره و شگفت‌آوری هم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مشترک ارتش کره جنوبی (JCS) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کره شمالی صبح امروز (دوشنبه / به وقت محلی)، دو موشک بالستیک پرتاب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر فرانسه به رای دهندگان فرانسوی هشدار داد که افراطی‌های راستگرا در آستانه دروازه‌های قدرت هستند و تاکید کرد: هدف ما روشن است؛ ما باید از پیروزی مجدد حزب اجتماع ملی در دور دوم انتخابات پارلمان جلوگیری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزها درباره وجود جامعه دوم در ایران صحبت می‌شود که تعبیر درستی است؛ گروه زیادی از مردم، تصمیمی برای مهاجرت ندارند و ازطرف‌دیگر میلی به انزوا یا خودکشی ندارند اما در عین حال نسبت به سازوکارهای سیاسی و حاکمیتی که باعث تغییر می‌شود نه‌تنها ناامیدند، بلکه بی‌اعتنا هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرده است: ارتش کره شمالی دو موشک بالستیک را به ترتیب در ساعت 5 و 5 دقیقه و ساعت 5 و 15 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) از منطقه جانگ یون در استان هوانگهای جنوبی این کشور در جهت شمال شرقی به سمت دریای ژاپن پرتاب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه اعلام کرد که به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی حمله پهپادی انجام داده است.