یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه اعلام کرد به زودی درباره حضور یا عدم حضور کشتی‌گیرانش در المپیک پاریس تصمیم خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس متروپولیتن لندن پس از اطلاع از وجود ویدئویی که ظاهراً در زندان وانزوورث فیلمبرداری شده است، بلافاصله در روز جمعه 28 ژوئن (8 تیر 1403) تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد. پلیس متروپولیتن لندن پس از اطلاع از وجود ویدئویی که ظاهراً در زندان وانزوورث فیلمبرداری شده است، بلافاصله در روز جمعه 28 ژوئن (8 تیر 1403) تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس متروپولیتن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اروپایی در حالت «چارلی» قرار گرفتند که بالاترین سطح امنیتی در پایگاه‌های نظامی این کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیومی گفت: اجرای مصوبه شورای شهر تهران درخصوص اعطای مجوز به شهرداری جهت انعقاد معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری بلامانع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جبهه اصلاحات و یک فعال سیاسی اصلاح طلب ارزیابی‌شان را از مرحله اول انتخابات و لزوم مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تشریح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طیب نیا در حمایت از مسعود پزشکیان با مردم صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین، حتی زمانی که روی نیمکت می‌نشیند هم در مرکز توجه قرار دارد. در جریان دیدار آرژانتین و پرو در کوپا آمریکا، ازدحام عکاسان برای ثبت تصاویر او روی نیمکت، یکی از صحنه‌های جالب این بازی بود. لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین، حتی زمانی که روی نیمکت می‌نشیند هم در مرکز توجه قرار دارد. در جریان دیدار آرژانتین و پرو در کوپا آمریکا، ازدحام عکاسان برای ثبت تصاویر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دادگستری زرند گفت: با ابلاغ مصوبه هیات وزیران در خصوص تعدیل مبالغ جزای نقدی قوانین و مقررات جزای نقدی جرائم در سال 1403 تغییر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده 2 تا 3 ماه آینده پایانه فعلی شرق تهران به مساحت پنج هکتار تخلیه و به پایانه جدید منتقل می‌شود تا کاربری جدیدی برای پایانه قدیمی داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارهای منتشر شده از سوی مرکز آمار اروپا (یورو استات) نشان می‌دهد دو عضو رسمی اتحادیه اروپا در سال 2024 از ایران نفت وارد کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدال حامیان سعید جلیلی با جواد آذری جهرمی شدت گرفت جدال حامیان سعید جلیلی با جواد آذری جهرمی شدت گرفت به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در متنی کوتاه در توئیتر نوشت: نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد. در پی این نوشته

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد دولت یازدهم از مسعود پزشکیان اعلام حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان از بازگشایی سفارت عربستان در افغانستان در آینده نزدیک خبر داد.

وب‌گاه گسترش

فعالان حوزه بازی‌سازی تاکید می‌کنند که درآمد بازی‌سازان در ایران اغلب تنها 20 تا 30 درصد از سود بازی است و این کمبود منافع می‌تواند به عنوان یک عامل مهاجرت مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طالع بینی و فال تاروت دوشنبه 11 تیر 1403 را در ادامه بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. تاروت یک بسته کارت بازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس، جنایت امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده گردان «طولکرم» را بخشی از جنگ فراگیر این رژیم علیه ملت فلسطین دانست.