یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه ورزش سه

راسموس هویلوند، مهاجم دانمارک، پس از حذف مقابل آلمان اعلام کرد که احساس گناه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عمو پورنگ که علاقه زیادی به شاهرخ خان و فرهنگ هند دارد، عکسی از خود با لباس هندی منتشر کرد. عمو پورنگ که علاقه زیادی به شاهرخ خان و فرهنگ هند دارد، عکسی از خود با لباس هندی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، برخی از کاربران فضای مجازی در واکنش به عکس جدید عمو پورنگ نوشتند که او به سبک شاهرخ خان تیپ زده است./ برترینها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی تلفات سنگینی را به دشمن صهیونیست تحمیل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ا توجه به کاهش شدید قیمت این میم کوین، برخی از کارشناسان بازار باور دارند بازار، فرصت خرید در سطح پایین را برای معامله‌گران فراهم کرده است. بر اساس درخواست جدید صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، مجوز لیست کردن قراردادهای آتی میم کوین مشهور شیبا اینو به کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده آمریکا، ارسال شده است. بخش مشتقات صرافی مشهور ارز دیجیتال کوین بیس، درخواست خود برای لیست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با اینکه کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» روسیه امروز (یکشنبه) خبر داد که مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفته است، نیروهای روس کنترل 2 منطقه از جمهوری خلق دونتسک را به دست گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده و یکی از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیرمجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور الشمس این شهر به شهادت رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس با انتشار پیامی احساسی در اینستاگرام خطاب به هواداران رئال مادرید گفت امروز رسما آخرین روز او به عنوان بازیکن رئال مادرید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشور مصر ویدیویی از لحظه تلاش یک زن برای ربودن یک کودک در مغازه‌ای در استان غربی این کشور را منتشر کرد. وزارت کشور مصر ویدیویی از لحظه تلاش یک زن برای ربودن یک کودک در مغازه‌ای در استان غربی این کشور را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در این ویدیو دیده می‌شود که زنی تلاش می‌کند تا از یک لحظه غفلت مادر برای ربودن پسر خردسالش استفاده کند، اما مادر فورا متوجه می‌شود و فرزندش را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سعید الجابر» فرمانده و یکی از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیرمجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور الشمس این شهر به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر استان به هر کاندیدا چند رای داد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معتقدند سن فقط یک عدد است، اما نمی توان منکر این شد که اختلاف سنی زیاد تجربه زیستی متفاوتی برای افراد به وجود می آورد و در مسائلی مثل ازدواج اهمیت پیدا می کند. در نتیجه مهم است که بدانیم واقعا بهترین تفاوت سنی زن و شوهر چیست؟ بهترین تفاوت سنی بین زن و شوهر چقدر است؟ برخی معتقدند سن فقط یک عدد است، اما نمی توان منکر این شد که اختلاف سنی زیاد تجربه زیستی متفاوتی برای افراد به وجود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش مصطفی سلگی خواننده افغانستانی کنسرتی در شهر ری برگزار کرد که تصاویر آن به تازگی منتشر شده است. چندی پیش مصطفی سلگی خواننده افغانستانی کنسرتی در شهر ری برگزار کرد که تصاویر آن به تازگی منتشر شده است. در این تصاویر حضور دختران برای همراهی با او مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که در این کنسرت تمامی شرکت‌کنندگاه اهل افغانستان بوده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون کنکور آن‌قدر برای عده‌ای از داوطلبان استرس‌زاست که گاه از نکاتی که به نظر جرئی می‌رسند غافل می‌شوند. آزمون کنکور آن‌قدر برای عده‌ای از داوطلبان استرس‌زاست که گاه از نکاتی که به نظر جرئی می‌رسند غافل می‌شوند. لوازم مورد نیاز کنکور و لوازم ممنوعه کنکور را می‌توان ازجمله این موارد دانست. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه به شما می‌گوییم که برای کنکور چه وسایلی لازم است و از بردن چه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای صهیونیستی اذعان کردند که در عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه جولان اشغالی 9 صهیونیست زخمی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارخانه متالورژی نوولیپتسک (NLMK) اعلام کرد که این کارخانه مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفت اما هیچ آسیب جدی به آن وارد نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی، همسر رئیس جمهور این کشور می تواند در تصمیم وی برای انصراف از انتخابات بسیار تاثیرگذار باشد. بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی، همسر رئیس جمهور این کشور می تواند در تصمیم وی برای انصراف از انتخابات بسیار تاثیرگذار باشد. به گزارش عرشه آنلاین، یک رسانه آمریکایی مدعی شد که همسر رئیس جمهور آمریکا درباره ادامه حضور وی در رقابت های انتخابات آتی تصمیم می گیرد.