یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

تفاوتی ندارد چه در تابستان باشید یا چه زمستان، حتما برایتان پیش آمده است که بیرون از منزل به علت نارضایتی از شرایط محیطی یا آب و هوایی گفته‌اید: "هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود". تنها دلیل گفتن این جمله، وجود شرایط ایده آل در منزل است که شامل دمای مناسب در فصول مختلف، نبود آلودگی صوتی و غیره خواهد بود. تفاوتی ندارد چه در تابستان باشید یا چه زمستان، حتما برایتان پیش آمده است که بیرون از...

وب‌گاه ورزش سه

پلیس آلمان هویت فردی که دیشب از سقف استادیوم دورتموند بالا رفته و باعث نگرانی در جریان دیدار آلمان و دانمارک شده بود را فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود گذشت حدود 9 ماه از جنگ در نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهدافش، مدعی شد که این جنگ تا نابودی حماس ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

صفحه رسمی AFC در شبکه اجتماعی تولد سیدحسین حسینی را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ک عضو حزب جمهوری خواه آمریکا، انصراف «جو بایدن» از انتخابات ریاست جمهوری این کشور را محتمل دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرورگر Arc، رقیب جدیدی برای کروم و فایرفاکس در بازار است. آرک امکانات متفاوتی را از رقبا ارائه می‌دهد و همین باعث محبوبیتش شده است. مرورگر Arc، رقیب جدیدی برای کروم و فایرفاکس در بازار است. آرک امکانات متفاوتی را از رقبا ارائه می‌دهد و همین باعث محبوبیتش شده است. به گزارش عرشه آنلاین، سال‌ها است که شاهد سلطه چند مرورگر خاص مانند مایکروسافت اج، موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم بر دنیای وب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی، همسر رئیس جمهور این کشور می تواند در تصمیم وی برای انصراف از انتخابات بسیار تاثیرگذار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یورواستات از واردت نفت ایران توسط دو عضو رسمی اتحادیه اروپا در سال جاری با وجود تحریم‌ها خبر داد و اعلام کرد: ترکیه نیز برای نخستین بار طی 4 سال گذشته از ایران نفت وارد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در شمال شرقی فرانسه، یک نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود نوسان قیمت دلار در روزهای اخیر، بازار خودرو امروز نیز شاهد هیچ‌گونه تغییری در قیمت‌ها نبود و خودروهای داخلی و مونتاژی در رکود کامل به سر بردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان چندین موضع نظامی ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا جزئیات استخدام نیروی مرد را در مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون تحقیقات متعددی در مورد خواص گوش شترمرغ صورت گرفته است که همه آن‌ها بر مثبت بودن به کارگیری این گوشت به خصوص اشاره دارند. تاکنون تحقیقات متعددی در مورد خواص گوش شترمرغ صورت گرفته است که همه آن‌ها بر مثبت بودن به کارگیری این گوشت به خصوص اشاره دارند. به گزارش عرشه آنلاین، دلیل این امر را می‌توان به ویژگی‌های کلی گوشت شترمرغ ارتباط داد. به عنوان مثال، این گوشت در حال حاضر جزو کم‌چربی‌ترین...

خبرگزاری مهر

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من برای ایران به صحنه آمدم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «الوطن» چاپ سوریه گزارش کرد که نشست قریب‌الوقوع سوریه و ترکیه در بغداد، پایتخت عراق برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ در پی مناظره ترامپ با بایدن کاهش یافت.