یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعدادی از هواداران سعید جلیلی در حرم حضرت عبدالعظیم علیه مسعود پزشکیان شعار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با شروع دوباره تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بازار شایعات و گمانه زنی‌ها هم شروع شده که البته برخی از آنها در جهت تخریب رقیب به کار می‌رود. با شروع دوباره تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم شروع شده که البته برخی از آنها در جهت تخریب رقیب به کار می‌رود. در همین باره برخی اکانت‌های توئیتری تصویری از اعضای کابینه احتمالی جلیلی را در فضای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که در مورد تامین و توزیع تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات هیچ مانعی وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تب دنگی یا تب استخوان شکن یکی از مهمترین بیماری‌های منتقل شونده از پشه آئدس و یکی از عمده‌ترین مشکلات بهداشتی در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه «الوطن» چاپ سوریه گزارش کرد که نشست قریب‌الوقوع سوریه و ترکیه در بغداد، پایتخت عراق برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول برگزار شد و بر این اساس غلامرضا تاجگردون رئیس این کمیسیون شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت امروز همستر را در این مطلب مشاهده می کنید. کارت روزانه همستر کامبت یا کمبو، قسمتی ویژه در بخش Mine است که به‌صورت سه علامت سوال کنار هم نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید و اگر در این کار موفق باشید، 5,000,000 توکن پاداش می‌گیرید. این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند. در گروه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد کل شهدای جنگ غزه تا امروز به 37 هزار و 877 تن رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از کشتی‌گیران آمریکایی ادعایی جنجالی را در خصوص دیوید تیلور مطرح کرده و از علاقه او برای شکست بروکس برابر یزدانی پرده برداشته است. وقتی تغییری بنیادین رقم می‌خورد، معمولا زمان می‌برد تا شرایط به حالت عادی برگردد. این شرایطی است که رشته ورزشی کشتی در آمریکا در حال حاضر با آن روبرو شده است. دیوید تیلور، دارنده مدال طلای المپیک، در حال سازگار شدن با پست جدیدش به عنوان سرمربی تیم کشتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان یک هدف نظامی اسرائیلی را در شمال اراضی اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک شاعر در شبکه اجتماعی ایکس درباره مواردی نظیر گشت ارشاد و فیلترینگ از پزشکیان تضمین خواست که این نامزد ریاست جمهوری پاسخ او را داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت جهادکشاورزی در اطلاعیه ای زمان شروع ثبت سفارش جدید برای برنج و حبوبات را فردا 11 تیر ماه 1403 اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان، گزینه جانشینی بیرانوند در پرسپولیس بود. پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان، گزینه جانشینی بیرانوند در پرسپولیس بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با این تیم به سرعت به سراغ پیدا کردن جانشین او رفتند. هیات مدیره پرسپولیس به درویش ماموریت داد تا جانشین مناسبی برای علیرضا پیدا کند و از همین رو مدیران پرسپولیس در اولین گام...

وب‌گاه الف

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با انتشار مطلبی تاکید کرد که شهید رئیسی تا آخر مقابل افزایش قیمت بنزین ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت جهادکشاورزی در اطلاعیه ای زمان شروع ثبت سفارش جدید برای برنج و حبوبات را فردا 11 تیر ماه 1403 اعلام کرد.