یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق نفت از علیرضا زاکانی و سعید جلیلی شکایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان ستاد پزشکیان و جلیلی در توییتر درگیری لفظی داشتند. نمایندگان ستاد پزشکیان و جلیلی در توییتر درگیری لفظی داشتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذری جهرمی، نماینده ستاد پزشکیان و امیرحسین ثابتی نماینده ستاد جلیلی در توییتر درگیری لفظی داشتند که مورد توجه مخاطبان بود و حاشیه‌ساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که شورای نگهبان صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در کلیه حوزه‌های انتخابیه کشور مورد تایید قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جنوب پاکستان به کشته شدن دست کم هفت نفر منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که در محله کارگر جنوبی یک زوج جوان را به قتل رسانده بود. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که در محله کارگر جنوبی یک زوج جوان را به قتل رسانده بود. بیشتر بخوانید: قتل وحشیانه زن و شوهر جوان مقابل پسر 3 ساله

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز خبر داد که با بهینه‌سازی مصرف می‌توانیم سالانه حدود 300 میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اما شاید بتوان اصلی‌ترین رقیب سرخابی‌ها در جذب رامین، قهرمان فصل گذشته لیگ امارات یعنی الوصل نامید. اتفاقی که از مدتی قبل در رسانه‌های امارات سر و صدای زیادی به پا کرده و برخی نیز با اشاره به روند مثبت مذاکرات، از احتمال بالای بازگشت رضاییان به حاشیه خلیج فارس خبر می‌دهند. اما شاید بتوان اصلی‌ترین رقیب سرخابی‌ها در جذب رامین، قهرمان فصل گذشته لیگ امارات یعنی الوصل نامید. اتفاقی که از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بررسی‌های انجام شده صحت مرحله اول انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید و رسما به وزارت کشور اعلام کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیل از سودای مقامات اسرائیل برای گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه پرده برداشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر به دروغ و با پخش سخنانی تقطیع شده گفتند پزشکیان دنبال افزایش قیمت بنزین است، دو سوال از آنها بپرسید: در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟ دوم اینکه هزینه تحریم چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم‌ها خاتمه یابد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیست نهایی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی و دریایی در استان خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برخی افراد علیه پزشکیان در حرم شاه عبدالعظیم شعار «مرگ بر منافق» سر دادند. ویدئویی تازه از حضور چند روزگذشته پزشکیان در حرم حضرت عبدالعظیم منتشر شده است. در این ویدئو مخالفان پزشکیان این گونه علیه او شعار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در استان از افزایش دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14 تیرماه) خبر داد. اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در استان از افزایش دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14 تیرماه) خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی طی پنج روز آینده وضعیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامبیز دیرباز جدیدترین هنرمندی است که به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» اضافه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنالنا بورک درباره علت هزینه هنگفت آرایشگرش توضیحات جالبی ارائه کرده است.