جمعه 10 فروردین 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر اسرائیل گفت که جنگ علیه حماس در نوار غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد. نخست وزیر اسرائیل گفت که جنگ علیه حماس در نوار غزه ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد. به گزارش عرشه آنلاین، رسانه‌های عبری گزارش دادند که اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار اعضای کابینه جنگ با روسای شوراهای محلی مطرح شد که در مقر فرماندهی جنوبی ارتش اشغالگر در بئرسبع برگزار گردید.

خبرگزاری تسنیم

گوگل در راستای کاهش هزینه‌هایش، صدها کارمند در تیم فروش تبلیغات را اخراج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع گفت که روسیه قول داده تا مواردی که به امنیت ملی یا حاکمیت و تمامیت ارضی ما بازمی‌گردد را کاملا رعایت کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تفاوت‌های "کانتکت‌سنتر و کال سنتر" گفت: مرکز تماس فقط بر بستر تلفن ارتباط را برقرار می‌کند اما مرکز ارتباط به غیر از تلفن بر بستر شبکه‌های اجتماعی، فکس و ایمیل با مشتری امکان ارتباط را برقرار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس گزارش نهادهای امنیتی، گردش مالی فیلترشکن‌ها 100 میلیارد تومان است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس گزارش نهادهای امنیتی، گردش مالی فیلترشکن‌ها 100 میلیارد تومان است. به گزارش عرشه آنلاین، تقی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به اینکه آیا وزارت ارتباطات از فروش فیلترشکن‌ها سود می‌برد، گفت: بعید می‌دانم چراکه آقای رئیسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

داریوش ارجمند در دیدار به رئیسی خطاب به رئیس جمهور گفت: بابت سفرهای استانی شما خیلی سپاسگزاریم. خیلی به این سفرها نیاز داریم. همان کار بسیار خوبی که برای ساخت یک ورزشگاه بزرگ در تهران انجام دادید را برای ساخت تالارهای هنری هم انجام دهید. به گزارش عرشه آنلاین، داریوش ارجمند در دیدار به رئیسی خطاب به رئیس جمهور گفت: بابت سفرهای استانی شما خیلی سپاسگزاریم. خیلی به این سفرها نیاز داریم....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا و سکه اما شیب نزولی را تجربه کردند. قیمت دلار امروز اما روند صعودی را در پیش گرفت و به 52,900 (پنجاه و دو هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در جریان معاملات بازار آزاد روند صعودی داشته است و به 52,900 (پنجاه و دو هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 1402 - 1403 از سوی وزیر جهادکشاورزی به قیمت 17 هزار و 500 تومان رسماً اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خرید تضمینی گندم 17 هزار و 500 تومان اعلام شد. قیمت خرید تضمینی گندم 17 هزار و 500 تومان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 1402 - 1403 پس از تصویب در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی از سوی وزیر جهادکشاورزی به قیمت 17 هزار و 500 تومان رسماً اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز روند صعودی را در پیش گرفت و به 52,900 (پنجاه و دو هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما شیب نزولی را تجربه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نظر یک متخصص زنان و زایمان، مصرف سیگار و دخانیات در افراد خصوصاً بانوان میزان ابتلا به نازایی، عفونت‌ها و مشکلات زنان را افزایش می‌دهد. از نظر یک متخصص زنان و زایمان، مصرف سیگار و دخانیات در افراد خصوصاً بانوان میزان ابتلا به نازایی، عفونت‌ها و مشکلات زنان را افزایش می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، به متخصص زنان و زایمان می‌گوید: «من و همسرم نزدیک به پنج سال است که برای بچه‌دار شدن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاره تیم لیورپول به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده راهی تیم الهلال خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ایستگاه های 46،32،24 آتش نشانی مشهد از مسمویت 17 مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد. رئیس ایستگاه های 46،32،24 آتش نشانی مشهد از مسمویت 17 مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سید مرتضی داوودی مقدم اظهار کرد: بامداد امروز، در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گازگرفتگی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 32...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دفاع گفت: ما در تعاملات با روسیه همواره این مذاکرات را داریم. ما با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم و ملاحظاتی که در منطقه داریم باید رعایت شود، مخصوصا احترام به حق حاکمیت ما. وزیر دفاع گفت: ما در تعاملات با روسیه همواره این مذاکرات را داریم. ما با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم و ملاحظاتی که در منطقه داریم باید رعایت شود، مخصوصا احترام به حق حاکمیت ما. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر دفاع گفت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس مذاکرات موفقی را تا اینجای کار با عبدالکریم حسن پیش برده است. پرسپولیس مذاکرات موفقی را تا اینجای کار با عبدالکریم حسن پیش برده است. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه پرسپولیس با مرد سال اسبق فوتبال آسیا به توافقات خوبی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن قرمزپوش خواهد شد.