پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد پنجشنبه از اصابت چند موشک به مناطقی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و وقوع انفجار خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی از زنگ خطری به نام از دست دادن شمار زیادی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس طی بیانیه‌ای با اشاره اتمام سوخت بیمارستان کمال عدوان در غزه نسبت به پیچیده شدن بحران انسانی در این باریکه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان می دهد که داروی رایج ریزش مو ممکن است با کاهش سطح کلسترول، خطر بیماری قلبی را در مردان کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو مصوبه ستاد مدیریت بحران استان یزد و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس این استان پنجشنبه بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارهای تورم نقطه‌به‌نقطه تولیدکننده در بهمن ماه، به شکل غیررسمی از سوی سخنگوی دولت اعلام شد. این آمار حاکی از آن است که تورم نقطه‌به‌نقطه تولیدکننده در بهمن ماه به 28 درصد رسیده است. این رقم کمترین سطح از خرداد سال 1399 بوده است. تورم ماهانه تولیدکننده نیز در بهمن ماه 1.2 درصد بوده است. طبق آمارها سطح تورم مصرف‌کننده نیز در ماه‌های اخیر روندی کاهشی را طی کرده و به 35.8 درصد در بهمن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه چین روز یکشنبه وارد روسیه خواهد شد و قرار است با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله بامداد پنجشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 2 شهید برجای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مالکان وسیله نقلیه تاریخی با قدمت حداقل 30 سال و دارای اصالت ساختاری و سلامت فنی، می‌توانند برای دریافت پلاک تاریخی اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روایتی متفاوت از فرماندهی گردان حبیب بن مظاهر در عملیات خیبر را بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور می‌تواند منجر به بروز اضطراب، افسردگی، مشکلات حافظه و تمرکز، خطر وقوع حوادث رانندگی، مشکلات تنفسی و در برخی موارد موجب بروز مشکلات قلبی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله چهار شنبه شب اسرائیل به مناطق مسکونی مرکز نوار غزه 20 شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران، «شیخ خلیفه بن علی بن عیسی الحارثی» معاون سیاسی وزیر خارجه عمان را در محل وزارت امور خارجه به حضور پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به اسناد و داده‌های اطلاعاتی بدست آمده از دشمن، نبرد محله الزیتون را پیشبینی کرده بودیم و به همین دلیل نیروهای مقاومت توانستند تلفات سنگینی را به دشمن وارد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

واکنش نیمار به یک پست اینستاگرامی درباره عثمان دمبله، خبرساز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک تحقیق جدید نشان داد که کاهش وزن با رژیم غذایی همراه با فعالیت بدنی منجر به کاهش 61 درصدی خطر حملات قلبی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می‌شود.