پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

از دستگیری 2 موتورسوار زورگیر در تهران تا طرح دوستی سوژه‌ای برای سرقت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
از دستگیری 2 موتورسوار زورگیر در تهران تا طرح دوستی سوژه‌ای برای سرقت

اگر امروز موفق به رصد اخبار حوادث در کشور نشده‌اید، در این بسته خبری آخرین اخبار را دنبال کنید.

در این بسته خبری درباره پایان عملیات جست وجو در مناطق سیل زده فیروزکوه و عملیات نیرو‌های هلال‌احمر در دره‌یخار گفته ایم.

کلاهبرداری 9هزار میلیارد تومانی با ارز دیجیتال / متهمان دستگیر شدند رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9هزار میلیارد تومانی و دستگیری متهمان خبر داد.

کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی با شعار فروش اقساطی رئیس پلیس فتا ازدستگیری فردی که با طراحی درگاه جعلی "فروش اقساطی لوازم خانگی" از کاربران کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

طرح دوستی و بیهوش کردن سوژه برای سرقت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جیب بر حرفه‌ای که با طرح دوستی و بیهوش کردن اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

پایان عملیات جست وجو در مناطق سیل زده فیروزکوه / هیچ مفقودی باقی نمانده است فرماندار فیروزکوه از پایان فعالیت گروه‌های تجسس امداد و نجات در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ مفقودی ناشی از سیلاب باقی نمانده است.

دستگیری 2 موتورسوار زورگیر در تهران رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موتورسوار که با تهدید تلفن همراه شهروندی را سرقت کرده بودند، خبر داد.

دستگیری فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: فروشنده مواد مخدری که با بی سیم دستی با مشتریان خود در ارتباط بود، دستگیر شد.

سارقان زورگیر دستگیر شدند جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 2 سارق که با استفاده از یک دستگاه خودروی 206 از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

عملیات نیرو‌های هلال‌احمر در دره‌یخار / پیکر یکی از کوهنوردان کرمانشاهی رویت شد مهدی ولی پور از تداوم عملیات تیم‌های زمینی و هوایی هلال احمر برای یافتن کوهنوردان کرمانشاهی مفقود شده در ارتفاعات دماوند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی