پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استاندار: دفاتر تمامی صنایع هرمزگان در تهران جمع شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: دفاتر تمامی صنایع هرمزگان در تهران جمع شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان از استقرار مسوولان صنایع این استان در تهران انتقاد کرد و گفت: دفاتر تمامی صنایع این استان در تهران جمع و مدیران و هیات مدیره باید در منطقه مستقر شوند.

فریدون همتی عصر جمعه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی و زیست محیطی منطقه ویژه انرژی بر پارسیان اظهارداشت: یکی از چالش‌ها و مشکلاتی که پیشبرد امور صنایع را با کندی مواجه می کند حضور برخی مدیران و اعضای هیات مدیره های صنایع استان در خارج از محل طرح و در تهران است که باید تمامی هیات مدیره و مسوولان آن در منطقه محل فعالیت مستقر شوند. وی در این نشست که با حضور احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان داشت: بر لزوم و ضرورت انتقال حساب شرکت‌های مستقر در استان و منطقه از تهران به بندرعباس تاکید کرد. استاندار هرمزگان ادامه داد: علاوه بر جمع شدن دفاتر تهران و حضور نیروها در آن شهر که هزینه های را بر دوش منطقه مترتب کرده باید حساب های بانکی نیز در اسرع وقت در بانک های استان و شهرستان منتقل شود. این مورد مورد تصویب این نشست قرار گرفت و مسوول پیگیری مصوبات نیز تعیین شد.

در سفر امروز استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان چندین طرح عمرانی و کشاورزی به ارزش 794 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. افتتاح و بهره برداری از دبیرستان 18 کلاسه فاطمیه پارسیان، پارک دولت شهر پارسیان، دیوار سنگی آبراه شهر دشتی، هشت هکتار گلخانه، مرحله نخست کانال هدایت سیل در شهر کوشکنار و رمپ فلزی شناور و ایستگاه آتش نشانی بندر شیو از جمله این طرح‌ها بود.

*س_برچسب‌ها_س*